četrtek, 17. april 2014

Stadler Rail: Montaža začetek za Moscow letaliških vlakov

Prvi od 25 dvonadstropne vlake za ruski železniški operater Aero Express so švicarski proizvajalec železniško vozilo Stadler Rail v končni montaži. Skupaj sta Aero Express in Stadler, danes praznuje na rastlinski Altenrhein skupaj z gosti iz politike in gospodarstva do uradnim začetkom montaže. Vlaki se bodo uporabljali od sredine leta 2015 na progah S-Bahn med središču Moskve in treh mednarodnih letališč Sheremetyevo, Vnukovo in Domodedovo. Prvi trije vlaki, ki bodo v celoti zgrajena v Altenrhein. Od četrtega vlakom opraviti Wagenkastenbau in končno montažo v novem Stadler tovarne v Minsku.


V maj 2013 odredil AeroExpress naročiti pri Stadler Stadler Rail 16. Štiridelna in 9-delni šest dvonadstropni vlaki z več enot, je treba dostaviti do konca leta 2016. Peter Spuhler, lastnik in predsednik uprave Stadler Rail skupina poudarja pomen tega, da: "Ta drugo naročilo iz Rusije, predstavlja za nas pomemben mejnik v zgodovini družbe dar Naši vlaki uživali v številnih državah v Evropi zelo velik ugled.. Novi vlaki bodo vsako prihodnje let potnik, ki ne želijo stati v zloglasni moskovskem prometnem zastoju, lahko vozimo vlakom do središča mesta. To nas navdaja z velikim ponosom. "



Strateški partner za Aero Express


Rail Skupina Stadler je postal AeroExpress strateški partner od 2013 ji je sodeloval v Moskvi na mednarodnem razpisu in dobila naročilo. Novi dvonivojsko flote, prevozna zmogljivost od Aero Express vlakov povečalo za 30 do 40 odstotkov.

"Upamo, da za hitro odobritev voznega parka v Rusiji, tako da bo komercialna dejavnost lahko nadaljevala v najkrajšem možnem času. Aero Express je ena od redkih zasebnih ruski prevozniki v železniškem prometu, pridobitev novih voznih sredstev na lastne stroške. Sprejeli smo aktivno vlogo pri oblikovanju in inženiringu. V celotni proizvodni fazi, smo uspešno sodelovali s Stadler, "je napovedal Alexey Sorokin, glavni izvršni direktor podjetja Aero Express, je na novinarski konferenci v Altenrhein. "Gre za potnike, ki bodo imele koristi od tega izjemnega projekta. Ker je število potnikov vsako leto povečuje še naprej narašča, in naše študije kažejo, da bi lahko zagotovili s trenutnim driving po letu 2015 ni pravega udobja več. Uporaba novih dvonadstropnih vlakih je torej logična usklajenost, s katerimi smo ne le bistveno povečalo število sedežev naših vlakov, vendar pa lahko naši potniki lažje potovanje. "


Ogromne razsežnosti

Osnova za nove vlake, dokazane Stadler KISS predstavlja ruski masa pa se bistveno razlikujejo od prej proizvedenih KISS vozila: tirna širina je 1520 mm (v primerjavi z 1435 mm v zahodni Evropi).Medtem ko je v zahodni Evropi imajo vlaki običajno širino 2800 mm, novi dvonadstropni so 3400 mm širok. Z višino 5'240 mm (v primerjavi z 4500 mm na zahodu), vsa vozila precej večjih dimenzij.

Vlaki so namenjeni za posebne ruske klimatskih pogojih od -50 stopinj do 40 stopinj in temeljijo na tem področju na Flirt vozil, dostavljenih za Finsko, Norveško, Estonijo in Belorusijo. Vlaki, ki bo imel hitrost 160 km / h in udobne in svetle notranjosti v dva razreda imajo (Businessund Economie razred). Telo ustvari v lahkega aluminija, zaradi česar so vozila veliko lažja v primerjavi s tradicionalnimi jekla karoserijo. Zmanjšanje telesne mase pomeni presenetljive prihrankov energije pri vsakodnevnem poslovanju operaterji vlakov.



Kot je dinamična ruska družba Aero Express odobrilo ministrstvo za promet Ruske federacije in zagotavlja intermodalnih in Nahverkehrszugsdienste da. Tako Aero Express železniški prevoz med kapitalom in vsemi tremi glavnimi letališči Moskva (Vnukovo, Domodedovo in Sheremetyevo) in mesto Lobnya. Ker je 20. julij 2012 Vlaki Aero Express v Vladivostoku prevoz na tej progi med glavno postajo in novo Knewitschi letališča.

On 22. maj 2013 Aero Express je prav tako v mestu Kazan - kraj za poletne univerzijade leta 2013 -, da deluje na. 2013 potovalo več potnikov kot kdajkoli prej z vlakom iz Aero Express 20,1 milijona ljudi.Od tega je bilo 16,8 mio potnikov na letališčih, da Moskve in nazaj - to je za 13,2% več kot v letih 2012 2013, delež družbe na trgu za intermodalni prevoz 23.83% ..



Stadler Rail Group, dobavitelj sistem strankami specifične rešitve za izgradnjo železniških vozil, ima lokacijah v Švici (Altenrhein, Bussnang, Winterthur in Biel), v Nemčiji (Berlin-Pankow, Berlin-Hohenschönhausen, Berlin-Reinickendorf in Velten), na Poljskem, Madžarskem, Češkem , Italija, Nizozemska, Avstrija, Belorusija, Alžirija in ZDA.

Skupina je okrog 6.000 zaposlenih, ki delajo, 3000 svojih švicarskih mestih. Najbolj znana serija vozil iz Stadler Rail skupine so zglobni veččlenska vlaki GTW (563 vlaki prodal), je Regio-Shuttle RS1 (497 vlaki prodal), je Flirt (951 vlaki prodana), vlak KISS dvonadstropni (171 vlaki prodana) v železniškem segmentu, in Variobahn (320 vlaki prodana) in Tango (147 vlaki prodana) v segmentu tramvaj.Segment mestnega prevoza je dopolnjena s podzemno železnico (2 34 prodanih vozil). Poleg tega Stadler Rail proizvaja metra velikostni vlaki, potniški vagoni in lokomotive in je vodilni svetovni proizvajalec železniških vozil rack.