sreda, 2. april 2014

[A - D / ELL/DB/OBB] Ell naročiti do 50 Siemens Vectron lokomotiv

Želite vedeti več o ELL , nove lizinške družbe ? To je njihova spletna stran .

Evropska Locomotive Leasing ( Ell ) ,ponudnik celotnih storitev lizinške lokomotiva rešitev za operaterje tovorne in potniške vsej celinski Evropi in Siemens napovedal podpis okvirne pogodbe za vrstni red kar za 50 lokomotiv state- of- the-art Siemens Vectron . Prve lokomotive so bindingly naročiti in bo takoj prejel . Dodatne lokomotive bodo dostavljeni od leta 2014 do 2016 in omogočajo Ell zadostiti povpraševanju iz svojega širi bazo strank.

Katzensteiner , predsednik uprave ELL , je dejal: " Sodobne in vsestranski Vectron lokomotive so še posebej primerna za evropski trg , in se izkazali za zelo priljubljen pri naših najemnikom . Še posebej smo veseli, o njihovi vgrajenim evropskega sistema za nadzor vlakov ( ETCS ) , ki omogoča nemoteno domači in čezmejni promet . Ta vrstni red ponazarja poslanstvo ell je , da strankam s paketom polno storitev najboljši v svojem razredu tehnične učinkovitosti in operativne podpore. "

Michael Reichle , predsednik uprave Siemens lokomotive in deli Poslovna enota , je dejal: " To, da kaže na impresiven način prilagodljivost platforme koncepta Vectron . To nam omogoča, da ponudimo pravo modularno zasnovan lokomotivo z možnostjo mejnega prehoda za vsako vlečno naloge in področje uporabe. "

Da je za AC lokomotive in multi- sistemske lokomotive. V AC enote so namenjene za promet mejnega prehoda v Avstriji , Nemčiji in na Madžarskem . Multi - sistemske enote se lahko zaposlijo v prometu mejnega prehoda ne le v Avstriji, Nemčiji in na Madžarskem , ampak tudi na Poljskem , Češkem in Slovaškem. Poleg nacionalnih sistemov za nadzor vlakov , je vsaka lokomotiva opremljen s tem sistemom . Lokomotiva prihaja z največjo izhodno bonitetno 6400 kW in je zgrajeno za najvišjo hitrost 160 km / h . To je že nakazan na sprejem drugih sistemov vodenja vlakov .

Leasing sektor lokomotiva v Evropi koristi od zelo privlačnih dinamiko na trgu, ki je Ell v dobrem položaju , da izkoristijo . Ti vključujejo liberalizacijo železniškega prometa in promocijo po vsej celini , vse večji pomen zasebnih železniških operaterjev bolj verjetno, da dajejo prednost lizinga , namesto lastnice lokomotive in za izboljšanje makroekonomske obete .

Ell vodi ekipo zelo izkušenih železniških strokovnjakov s sedežem v Avstriji in Nemčiji . Družba je podprta z KKR , vodilni globalni investicijski družbi , ki zagotavlja dolgoročno kapital iz svojega globalnega sklada infrastrukture.