Javno podjetje Hrvaške železnice (HŽ) v razpisu za najbolj kreativen slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarja, da "mora biti kratek, jasen in da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike" in podobno.
Razpis so objavili le nekaj dni potem, ko je v javnosti razburjenje povzročila njihova napoved, da bodo krčili število potniških vlakov in povezav zaradi izgub. Potniki se pritožujejo tudi nad "evropskimi" cenami in slabimi storitvami v hrvaškem železniškem prometu, predvsem pa nad pregovornim zamujanjem vlakov.
Mnenje o hrvaških železnicah so mnogi uporabniki twitterja pokazali z duhovitimi slogani, kot so: "Počasneje ne gre", "Pridemo, ko pridemo","Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ", "Čas je relativen", "Ker si boljšega ne zaslužite", "HŽ - vožnja življenja. Celotnega življenja", "Connecting People - Eventually" (Povezujemo ljudi - Enkrat že), "Ni vse v hitrosti", "V 80 dneh okoli Hrvaške", "Tako smo počasni, da se ne splača metati pod vlak", "Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Ista čarobnost že več kot 100 let" in mnogimi drugimi.
Med njimi verjetno ne bo enega od treh zmagovalcev razpisa, ki jim sicer ponujajo skromne nagrade. Prva nagrada je železniška vozovnica za potovanje po Evropi v vrednosti slabih 450 evrov, druga je vozovnica za potovanje z vlakom po Hrvaški, ki stane 185 evrov, tretja pa so promocijski materiali podjetja.