sreda, 26. februar 2025

[D-ALPHA] Alpha Trains in Talbot Services sta zaključila projekt prenove razreda 440

Alpha Trains je v sodelovanju s Talbot Services prenovil in preoblikoval 35 Alstom Coradia Continental EMU. Predelava zadnjega vlaka 20. februarja 2025 pomeni uspešen zaključek tega projekta. Začelo se je januarja 2023 in je bila izvedena med tekočim obratovanjem Regio-S-Bahn Bremen/Niedersachsen (RSBN, blagovne znamke operativne družbe NordWestBahn, s sedežem v Osnabrück), brez vpliva na vozni red.



Prototip, ki je bil izdelan prvi, je omogočil tako optimizacijo procesov kot implementacijo najnovejših tehničnih ugotovitev, s tem so postavljeni temelji za hitro in nemoteno predelavo celotne flote. Posodobljene enote so opremljene z inovativnimi tehnologijami, vključno z:
- Wi-Fi in 5G predinstalacija za zanesljivo internetno povezavo skozi celotno potovanje,
- Potniški informacijski sistemi z informacijami v realnem času na velikih zaslonih,
- Video nadzorni sistemi za večjo varnost na krovu,
- LED osvetlitev in zatemnjene folije, odporne na praske,
- Udobni dodatki, kot so številne električne vtičnice, novo oblazinjenje sedežev in prenovljene mize.

Visoka prioriteta je bila tudi dostopnost: Namestitev vodilnega sistema za slepe in slabovidne, gumbov na vratih z vgrajenim lokacijskim zvokom in izboljšan dostop do prostornega, večnamenski prostor za shranjevanje otroških vozičkov, invalidskih vozičkov in koles omogoča lažjo uporabo vozil za gibalno ovirane potnike. Poleg tega zdaj vsi vlaki vozijo v novi livreji, kar krepi enoten videz voznega parka. Znana modra Regio-S-Bahn ne obstaja več.

Tesno in sodelovalno partnerstvo med operaterjem, organi javnega prevoza, podjetjem za obnovo in najemodajalcem se je izkazalo za ključno prednost za uspeh projekta. Inženirska ekipa Alpha Trains ni le vodila projekta, ampak je razvila tudi specifikacije prenove, da bi se uskladila z zahtevami strank. Tehnična priprava je potekala v tesnem sodelovanju s Talbot Services in različnimi podizvajalci. Inženirji družbe Alpha Trains so tudi upravljali in spremljali homologacijo, vodenje gradnje in prevzem, pri čemer so delali v stalni koordinaciji s tehnično ekipo operaterja NWBahn.

Vozila se upravljajo na 270-kilometrskem omrežju in potnikom ponujajo izboljšano potovalno izkušnjo. Decembra 2022 je bilo floti dodanih 16 novih vlakov FLIRT XL, ki jih je izdelal Stadler, s čimer se je skupno število EMU vlakov Alpha v hanzeatskem mestu Bremen in okolici povečalo na 51.