petek, 13. november 2020

[SLO/SZ/PL-AWT/PKP Cargo] Prvi vlak PKP Cargo International v Italijo

 Prejšnji teden je PKP Cargo International (prej AWT) opravil prvi neposredni tovorni prevoz med Češko in Italijo. Dostava je bila dokončana v 2 dneh krajše od predvidenega. Prevoznik poudarja, da je to še en korak k krepitvi položaja skupine PKP Cargo na evropskem logističnem trgu, zlasti na koridorju sever-jug.


Tovor je znašal 1.220 ton koksa. 
Vlak je odpeljal iz Ostrave in se končal na postaji Villa Opicina v bližini Trsta, na italijansko-slovenski meji. Pot je vodila po ozemlju kar šestih držav. Vlak je peljala večsistemska električna lokomotiva Siemens Vectron - zahvaljujoč temu ni bilo treba spreminjati lokomotive na mejah elektroenergetskih sistemov, čeprav je v slovenskem odseku gorski profil proge prisilil dvojno vlečno silo. Krožno potovanje in razkladanje je trajalo deset dni namesto predvidenih 12 dni.


To je bil prvi tečaj lokomotive PKP Cargo International z lastnim vlakom v Italijo. Za to je bilo potrebno posebno dovoljenje za vstop. Pošiljatelj tovora je že vrsto let stranka podjetja. 
Po besedah ​​predsednika PKP Cargo International Macieja Walczyka so bili izvajalci zadovoljni s pravočasno in brezhibno storitvijo. - Uspešno uresničujemo svoje ambiciozne cilje z nakupom novih mednarodnih storitev in krepitvijo položaja mednarodne skupine PKP CARGO na visoko konkurenčnem evropskem železniškem trgu. Zahvaljujoč našemu znanju smo pomagali naši dolgoletni stranki iz Ostrave - je poudaril predsednik. K temu so pripomogli tako sodobna flota kot kompetence zaposlenih v podjetju. - Kljub pandemiji COVID-19 dokazujemo, da smo stabilen dobavitelj transportnih in logističnih storitev - je dodal.

Spomniti je treba, da je PKP Cargo International (še vedno AWT) kupil tri Vectrone z namenom, da se uporabljajo na dolgih mednarodnih poteh. Vozila so dostavljena1. julija lani . Matično podjetje PKP Cargo kupuje tudi nadaljnje večsistemske lokomotive te serije .