PKP Intercity je organiziral dolgo pričakovano ponudbo za montažo naprav ETCS na lokomotivah Siemens Taurus. Njihova montaža bo omogočila zmanjšanje kabinskega osebja in morda njihovo pospešitev na 200 km / h na rednih tečajih.
PKP Intercity je objavil razpis za zagotavljanje, gradnjo in naročanje naprav ETCS nivoja 1 in stopnje 2 na vozilu s sistemom GSM-R Baseline 2.3.0d na lokomotivah Siemens ES 64 U4 "Husarz". Izbrani dobavitelj bo v okviru razpisa poskrbel tudi za vzdrževanje vseh potrebnih inšpekcijskih dejavnosti opreme.
Ponudnik opreme ETCS mora zagotoviti, da bo sistem omogočil posodobitve v zvezi s spremembami, ki izhajajo iz predpisov ali izkušenj Evropske agencije za železniški promet. Po drugi strani pa mora strojna oprema omogočiti nadgradnjo sistema na osnovno različico 3, ki, kot je navedeno v specifikaciji, ne izključuje možnosti zamenjave nekaterih komponent. Namestitev naprav ETCS je treba zaključiti v 24 mesecih od datuma sklenitve pogodbe. Odpiranje ponudb na razpisu je predvideno za 2. avgust.
Ponudnik opreme ETCS mora zagotoviti, da bo sistem omogočil posodobitve v zvezi s spremembami, ki izhajajo iz predpisov ali izkušenj Evropske agencije za železniški promet. Po drugi strani pa mora strojna oprema omogočiti nadgradnjo sistema na osnovno različico 3, ki, kot je navedeno v specifikaciji, ne izključuje možnosti zamenjave nekaterih komponent. Namestitev naprav ETCS je treba zaključiti v 24 mesecih od datuma sklenitve pogodbe. Odpiranje ponudb na razpisu je predvideno za 2. avgust.
Doslej so se poskusila namestiti nove naprave ETCS v desetih Hussarjevih dvakrat. Na žalost nobena od ponudb ni prinesla izbire izvajalca. To je tretji poskus "popravitve" lokomotiv, katerih glavna naloga je trenutno vožnja hitrih vlakov iz Poljske v Nemčijo. Brez naprav ETCS je za upravljanje lokomotiv potreben dvojni odliv, tako da lahko potujejo s hitrostjo 160 km / h, električne lokomotive ne morejo delovati s hitrostjo 200 km / h na centralni železniški progi, čeprav so teoretično pripravljene razvijati takšne hitrosti. Na Poljskem so tudi vagoni, ki jih je mogoče potegniti s hitrostjo 200 km / h. Vlaki, sestavljeni iz takih električnih avtomobilov in vagonov, bi lahko dopolnili ponudbo hitrih povezav Pendolino.