četrtek, 11. julij 2019

[ PL- PKP IC ] ECTS za Husarzy. Obstaja razpis za naknadno opremljanje lokomotiv

PKP Intercity je organiziral dolgo pričakovano ponudbo za montažo naprav ETCS na lokomotivah Siemens Taurus. Njihova montaža bo omogočila zmanjšanje kabinskega osebja in morda njihovo pospešitev na 200 km / h na rednih tečajih.

PKP Intercity je objavil razpis za zagotavljanje, gradnjo in naročanje naprav ETCS nivoja 1 in stopnje 2 na vozilu s sistemom GSM-R Baseline 2.3.0d na lokomotivah Siemens ES 64 U4 "Husarz". Izbrani dobavitelj bo v okviru razpisa poskrbel tudi za vzdrževanje vseh potrebnih inšpekcijskih dejavnosti opreme.

Ponudnik opreme ETCS mora zagotoviti, da bo sistem omogočil posodobitve v zvezi s spremembami, ki izhajajo iz predpisov ali izkušenj Evropske agencije za železniški promet. Po drugi strani pa mora strojna oprema omogočiti nadgradnjo sistema na osnovno različico 3, ki, kot je navedeno v specifikaciji, ne izključuje možnosti zamenjave nekaterih komponent. Namestitev naprav ETCS je treba zaključiti v 24 mesecih od datuma sklenitve pogodbe. Odpiranje ponudb na razpisu je predvideno za 2. avgust.


Doslej so se poskusila namestiti nove naprave ETCS v desetih Hussarjevih dvakrat. Na žalost nobena od ponudb ni prinesla izbire izvajalca. To je tretji poskus "popravitve" lokomotiv, katerih glavna naloga je trenutno vožnja hitrih vlakov iz Poljske v Nemčijo. Brez naprav ETCS je za upravljanje lokomotiv potreben dvojni odliv, tako da lahko potujejo s hitrostjo 160 km / h, električne lokomotive ne morejo delovati s hitrostjo 200 km / h na centralni železniški progi, čeprav so teoretično pripravljene razvijati takšne hitrosti. Na Poljskem so tudi vagoni, ki jih je mogoče potegniti s hitrostjo 200 km / h. Vlaki, sestavljeni iz takih električnih avtomobilov in vagonov, bi lahko dopolnili ponudbo hitrih povezav Pendolino.