KITAJSKA: Prototip „nove generacije“ metroja, ki ga je razvil CRRC Qingdao Sifang z uporabo materialov, vključno z ogljikovimi vlakni, je bil preizkušen v Qingdaou, in načrti se razvijajo za testiranje v drugih mestih.
CRRC je na InnoTrans 2018 predstavil vozilo metroja Cetrovo, ki je povedal, da je to prvi metro z avtomobilsko ogrodje. Proizvajalec je izdelal tri prototipe, od katerih se eden uporablja za strukturne preizkuse in dva za poskusno delovanje.
Najavitev uspešnega zaključka poskusov v Qingdaou junija, je namestnik glavnega inženirja podjetja CRNC Qingdao Sifang Ding Sansan dejal, da je avtomobil naslednje generacije 13% lažji od prejšnjih modelov, skupaj s pretvornikom silicijevega karbida in sinhronimi motorji s trajnimi magneti pa bi to lahko zmanjšalo porabo energije za več kot 15%.
Funkcije za izboljšanje udobja potnikov vključujejo zvočno izolirane materiale za zmanjšanje hrupa v notranjosti in »pametne« klimatske naprave in razsvetljavo. Okna delujejo kot računalniki z zaslonom na dotik, ki jih potniki lahko uporabljajo za dostop do interneta in gledanje videoposnetkov.
Avtomobil je zasnovan za popolnoma avtomatizirano delovanje pri največji hitrosti 140 km / h v primerjavi s 80 km / h prejšnjih modelov. Inteligentni nadzorni sistem zagotavlja opozorila o napakah v realnem času, ki podpirajo vzdrževanje na osnovi stanja.