ponedeljek, 29. julij 2019

[ AT-ÖBB] ÖBB baterijski vlak: ravnotežje po Štajerskem testu

ÖBB baterijski vlak: ravnotežje po Styrijinem testu

Po prvi testni vožnji novega mestnega jet ecoja na Štajerskem je ÖBB izdelal prvi vmesni rezultat testnih serij z baterijskimi sklopi vlakov. Bilanca stanja je bila pozitivna.
Prejšnji ocenjevalni izleti motornih trenerjev, razvitih skupaj s podjetjem Siemens, so bili zelo obetavni, je dejal ÖBB v sredo.

Načrtovane vožnje s potniki v dejanskem obratovanju

»Trenutno smo v procesu zbiranja izkušenj testnih voženj in nato njihovega ocenjevanja. V drugi polovici leta so načrtovane nadaljnje vožnje s potniki v realnem obratovanju, od katerih pričakujemo nadaljnje dragocene vpoglede, «je dejal. Proti koncu leta se bo priložnostni "Akku-Zug", imenovan Cityjet eco, ponovno testiral med Gradcem in Bad Radkersburgom - tokrat v rednem voznem redu.

Uporaba 25 načrtovanih vlakov

Po ovrednotenju rezultatov preskusnih voženj in preskusov v potniški storitvi. Če bi bilo vse zadovoljivo, bo ÖBB v prihodnosti na takšnih poteh v več zveznih deželah uporabil 25 takih vlakov.

Problem toplote, rešen z dizelskim agregatom

Na južnem Štajerskem so načrti ÖBB dobrodošli. Armin Klein iz interesne skupnosti Neue Radkersburger Bahn v poletnih mesecih iz leta v leto vidi vse večji toplotni problem dizelskih agregatov, predvsem na južni štajerski poti, rešen s prisotnostjo klimatske naprave v Cityjet eco as. Pričevanja testne vožnje prejšnji petek so bili navdušeni tudi nad nizkim hrupom novih vlakov: »Popolnoma tih je. Slišiš samo zvoke, ki so se slišali, «je rekel nasproti APA.

Do 140 km / h

Prototip mestnega jet ecoa je brez električnega napajanja oddaljen 80 km. S tehničnimi izboljšavami bi lahko končna različica vozila 120 kilometrov z največjo hitrostjo do 140 km / h.

Napolni se v samo desetih minutah

Tako bi lahko Cityjet eco v primeru "ponovne združitve" železnice Radkersburg z razdaljo čez mejo Morrow v današnji Sloveniji prišel daleč. dvakrat 55 kilometrov. Poleg tega se lahko v skladu s specifikacijami 14-tonska baterija na strehi vlaka na (elektrificiranem) vozlišču v Ljutomerju popolnoma napolni v samo desetih minutah, je dejal Klein in opozoril na raznolik potencial elektro-hibridnega vagona v prihodnosti.