LATVIJA: Državni potniški prevoznik Pasažieru Vilciens je podpisal 240 milijonov evrov pogodbo za Škodo Vagonka za dobavo flote 32 dvosistemskih EMU za riško primestno omrežje, je proizvajalec sporočil 30. julija.
Škoda Vagonka je bila februarja imenovana za prednostnega ponudnika, potem ko je agencija za spremljanje javnih naročil IUB blokirala prejšnjo odločitev o oddaji naročila Talgu. Španska družba je bila novembra imenovana za prednostnega ponudnika, vendar je bila ta izbira razveljavljena po pritožbah Škode in CAF.
1 -20-palčne enote z eno palubo dolžine 520 mm so sposobne prevažati do 400 sedečih in 450 stojnih potnikov, ki jih je treba dostaviti leta 2022-23. Dvosistemski EMU-ji bodo lahko uporabljali obstoječo 3 kV DC daljnovodno opremo na primestnih progah iz Rige v Aizkraukle, Tukums, Skulte in Jelgavo, prav tako pa bodo lahko vozili s hitrostjo do 160 km / h na inter -mestne proge iz Rige do Krustpils-a, Daugavpils-a in Rēzekne-a, ki jih nacionalna železnica LDz elektrificira pri 25 kV 50 Hz za dokončanje do konca leta 2023.
Po navedbah proizvajalca je njegov predlog ponudil najboljšo ponudbo v smislu stroškov življenjskega cikla, starih več kot 35 let, vključno s kapitalskimi stroški, vzdrževanjem in porabo energije. Škoda Vagonka pravi, da si prizadeva za sodelovanje z lokalnimi podjetji, "da bi vlake naročila in zagotovila kasnejše storitve in vzdrževanje v celotnem življenjskem ciklu vozil, ki je vsaj 35 do 40 let". Pogodba o dobavi vključuje tudi dobavo nadomestnih delov in usposabljanje.
"Ta pomembna pogodba s Pasažieru Vilciens še enkrat dokazuje, da je naše podjetje ponudilo ekonomsko in tehnično najboljšo rešitev za sodobne vlake," je dejal predsednik Škode Vagonke Martin Bednarz. „Naše enote že delujejo na Češkem, v Litvi, Ukrajini in na Slovaškem, zdaj se jih lahko veselijo tudi potniki v Latviji.“