FRANCIJA: Operatera RENFE je 1. julija potrdila svojo namero, da bo vstopila na francoski trg hitrih potnikov, pri čemer je dejala, da je vložila ustrezne zahtevke z regulatorjem Arafer, varnostnim organom EPSF in upravljavcem infrastrukture SNCF Réseau.
Španski nacionalni operater bi tekmoval z obstoječim SNCF na hitrih progah, sprva z uporabo flote 10 vlakov S100, ki jih je zgradil Alstom v letih 1991-93 in so izpeljani iz zasnove TGV Atlantique. V Francijo so že prispele na storitve iz Španije, ki sta oba nacionalna operaterja v partnerstvu.
Po poročilih naj bi RENFE usmerjal poti Lyon – Montpellier in Lyon – Marseille z dvema do petimi vlaki na dan; ti bi se lahko začeli decembra 2020 v okviru sedanjih načrtov.
Družba je priznala, da trenutno „iz tehničnih razlogov“ ne bo mogla razširiti teh vlakov v Pariz, ampak pričakuje, da bo to storila „v drugi fazi“. RENFE prav tako pravi, da si prizadeva, da bi bil njegov vlak S106 visoke hitrosti odobren za uporabo v Franciji. To je Talgov dizajn Avril, ki ga ima po naročilu 30; 10 se pričakuje, da bodo odobrene za mednarodno uporabo.
RENFE bo odprl tudi pisarno v Lyonu.