ponedeljek, 27. maj 2019

[ PL- PKP ] Serija vrsta e.lok EP09 še vozi do cca 2028 leta bo slovo in konec....

Ministrstvo za infrastrukturo in gradbeništvo, ki je odgovorilo na interpelacijo poslanca Tomasza Kostuśa, je na splošno razpravljalo o načrtih PKP Intercity glede lokomotiv. Odgovor je, da bo družba postopoma opuščala lokomotive EP09. Prevoznik bo kupil 40 lokomotiv, od tega 10 za hitrost 190 km / h.

Tomasz Kostuś, sedanji poslanec Civilne platforme, in nekdanji podpredsednik v obdobju 2010–2014 je ministru za infrastrukturo in gradnjo poslal interpelacijo o prihodnosti voznega parka PKP Intercity. 

Dobre spremembe za PKP IC

- PKP Intercity je največji poljski železniški operater, specializiran za domači in mednarodni prevoz na dolge razdalje. V času Civilne platforme, tj. V letih 2007–2015, je družba izvedla obsežen naložbeni program v višini skoraj 5,5 milijarde PLN. Zaradi tega lahko potniki potujejo na modernih vlakih. Novim lokomotivam, kupljenim v letu 2008, je bilo dodanih 10 novih lokomotiv iz Game in posodobljenih lokomotiv SM42. Povečali so se tudi prevozniški viri za 263 novih ali nadgrajenih vagonov - našteva MP.

Kot navaja, so vse naložbe prinesle znatno povečanje števila potnikov, ki uporabljajo storitve prevoznika. Storitev PKP Intercity 2015 je koristilo skupaj 31,2 milijona strank, kar je 5,6 milijona potnikov več kot leto prej. V zvezi z jubilejem dejavnosti podjetja in različnimi informacijami, ki dosegajo javno mnenje, je poslanec Kostuś ministra prosil, naj zagotovi odgovore v zvezi z voznimi načrti poljskega prevoznika. 

Andrzej Bittel, podsekretar ministrstva za infrastrukturo in gradbeništvo, je odgovoril v imenu ministra. Eno od vprašanj se je nanašalo na načrte za postopno opuščanje lokomotiv EP09. Podsekretar je predstavil celoten urnik njihovega izkoriščanja. 
Zadnje EP09 v 12 letih

Električne lokomotive EP09, ki so trenutno v lasti PKP IC, so bile proizvedene v letih 1987-1997. Inšpekcijske službe za lokomotive serije EP 09 se izvajajo vsakih 370.000 kilometrov. - Družba jih namerava upravljati do datuma drugega glavnega popravila. Po tej fazi bo potekala likvidacija ali nadaljnja prodaja drugemu prevozniku - sporoča Bittel. - Izključitve iz prometa zaradi doseganja predvidenih preostankov lokomotiv serije EP09 se bodo pojavile leta 2021 - 2 vozila, leta 2025 - 34 vozil, leta 2028 - druga vozila - dodaja. 

Vendar namerava prevoznik namesto umaknjenih lokomotiv kupiti nova vozila. - Trenutna strategija železniške postaje za leto 2020 predvideva nakup 40 lokomotiv - poudarja podsekretar. 

Ko nova elektrarna? 
Prevoznik namerava kupiti 40 lokomotiv, kar je tisto, karbil je prvi, ki je obvestil "Železniški trg" . Kot smo izvedeli iz odgovora namestnika ministra, bo prevoznik kupil 20 enosistemskih elektrarn z največjo hitrostjo 160 km / h ( o tem smo pisali tukaj ) in 10 večsistemskih električnih pogonov s hitrostjo do 190 km / h ter 10 dizelsko-električnih lokomotiv (lokomotiva tega tipa prevoznika). oblikoval bo s Pesa ). - Zaradi različnih vrst vozil bodo objavljeni trije razpisi. Na prehodu v 2016/2017, enosistemske lokomotive s hitrostjo do 160 km / h in elektromotornimi lokomotivami, leta 2017 pa na večsistemskih lokomotivah pri hitrostih do 190 km / h - sporoča Bittel.

Postavljeno je bilo tudi vprašanje o načrtih posodobitve obstoječih električnih lokomotiv. Poslanec Kostuś se je odločil vprašati o številu načrtovanih posodobitev vozil EU / EP07, ki bodo prilagojena potovanju s hitrostjo 160 km / h. Izkazalo se je, da je v skladu s strategijo voznega parka do leta 2020 v program vključena tudi posodobitev za 20 električnih lokomotiv. - Izvajanje projekta PKP IC se je začelo z začetkom tehničnega dialoga. Sam proces modernizacije je načrtovan za obdobje 2017–2018 - dodaja Bittel. 

Ni pomanjkanja dizelskih lokomotiv

Poslanec Kostuś je tudi vprašal, ali je v podjetju primanjkljaj dizelskih lokomotiv in kako se v tej zadevi predstavlja politika nabave PKP Intercity. - Trenutno ni primanjkljaja ranžirnih lokomotiv, vendar podjetje obnavlja starajoči se park z nakupom novih vozil in ne namerava kupiti rabljenih dizelskih lokomotiv - pojasnjuje Bittel. Vendar pa družba PKP Intercity načrtuje nakup 10 novih, lahkih ranžirnih lokomotiv. - Upošteva se možnost nakupa lokomotiv v različici "dvojna moč", tj. Opremljena z električnim generatorjem in napajanjem iz omrežja 3kV DC (električni izpušni sistem). Lokomotive te vrste imajo zadostne vlečne parametre in bodo prinesle pomembne operativne prihranke - dodaja.


---------------
Jaz sem že foto za serija vrsta EP09;

EP09;

001; še nisem foto
002; že Slikat
003; še nisem foto
004; že slikat :)
005; še nisem foto
006; že slikat
007; še nisem foto
008; še nisem foto
009; še nisem foto
010; že slikat
011; že slikat
012; še nisem foto
013; še nisem foto
014; že slikat
015; že slikat
016; že slikat
017; že slikat
018; že slikat
019; še nisem foto
020; še nisem foto
021; še nisem foto
022; še nisem foto
023, že slikat
024; že slikat
025, že slikat
026; že slikat
027, že slikat
028; še nisem foto
029; še nisem foto
030; še nisem foto
031; že slikat
032; že slikat
033; že slikat
034; še nisem foto
035; ni več vozni park (huda nesreča-konec Marec.2012)
036; že slikat
037; že slikat
038; še nisem foto
039; že slikat
040; še nisem foto
041; že slikat
042; še nisem foto
043; že slikat
044; še nise foto
045; že slikat
046; še nisem foto
047; že slikat

najlepši lokomotiva serija vrsta EP09  !