Naslednje leto se bodo začeli testi hibridnega vlaka FPS Plus, ki ga razvija FPS Cegielski.
Septembra 2017 je bil predstavljen nov projekt FPS za Przewozy Regionalne in PTS : izdelava prototipa, električno vlečne enote Plus, kot del programa Innotabor. Stala bo približno 30 milijonov PLN. FPS Plus bo potoval do 600 km brez vlečnega omrežja .
Po besedah predsednika uprave FPS Cegielskega, Huberta Stępniewicza, se projekt izvaja, v skladu z načrtom, dogovorjenim z Nacionalnim centrom za raziskave in razvoj, pa bi se moral postopek sprejema začeti naslednje leto. Verjetno se še ne bo pojavil na jesenskem sejmu Trako. - Vozilo bo verjetno predstavljeno na prelomu 2019 in 2020 - je napovedal Stępniewicz.
- Ne skrivam, da smo uvedli več sprememb v oblikovanju vozil, ki se odločijo, da se ne mudi, da bi dobili predstavitev - pojasnil je predsednik. Vozilo je treba takoj predstaviti v ciljni obliki in funkcionalnosti.
Zaradi intenzivnega dela na podjetju Plus je proizvajalec zmanjšal svojo udeležbo pri odprtju segmenta lokomotiv . Sodeloval je na razpisu za posodobitev 13 lokomotiv SM42 , vendar se ni udeležil razpisa PKP Intercity za nove lahke lokomotive ( ponudbo je oddal samo CZ Loko ). Kot je Stępniewicz prevaral, pa naj bi sodeloval v konzorciju s tujim partnerjem.