KITAJSKA: CRRC Qingdao Sifang je 23. maja predstavil dva prototipna vozila, namenjena za podporo raziskavam sistema maglev 600 km / h.
53-metrski lokalno razvit prototip obsega vozni avtomobil in vmesno vozilo. Projekt je bil zgrajen kot del petletnega razvojnega programa maglev, ki ga je napovedalo ministrstvo za znanost in tehnologijo v letu 2016. Projekt ima skupni proračun 3,2 milijarde juanov, od tega je vlada namenila 433 milijonov juanov. preostanek pa bo predložila skupina CRRC.
Program vključuje izgradnjo preskusne steze za 5 km na območju Qingdao do leta 2021, ki bo olajšala raziskave na področju oblikovanja vozil, vodil, komunikacij in tehnologij oskrbe z električno energijo. Delo na testnem centru je že v teku, prvi objekti pa naj bi bili pripravljeni do konca tega leta.
Po mnenju namestnika glavnega inženirja podjetja CRRC Qingdao Sifang Dinga Sansana, ki je vodja skupine za raziskave in razvoj maglev, je prototip že dosegel „statično levitacijo“. Uporabila se bo za optimizacijo ključnih tehnologij in komponent jedrnih sistemov za visokohitrostni maglev sistem in bo tvorila tehnološko osnovo za prihodnji inženirski prototip.
Predviden je, da bo prototipni sestavni del petih avtomobilskih vlakovnih kompozicij leta 2020 zapustil proizvodno linijo. Nato bo izveden celovit program preskušanja, pri čemer bodo faze integracije in verifikacije, ki naj bi bile zaključene leta 2021.
Kitajska je že razvila linijo maglev z nizko hitrostjo, ki deluje kot komercialna služba kot napajalnik do omrežja metroja v Pekingu. CRRC Zhuzhou Electric Corp je v okviru programa, ki ga je sprožila vlada, vodila raziskave na področju srednje hitrosti, ki je primerna za aplikacije 200 km / h.