ITALIJA: Državni železniški holding v poslovnem načrtu skupine FS za leto 2019-23 predvideva skupno naložbo v višini 58 milijard EUR v različnih oblikah, osredotočena pa je predvsem na krepitev konvencionalnega železniškega omrežja in izboljšanje primestnih potniških storitev.
Po podatkih FS je program porabe „brez primere“, ki ga je 10. maja predstavil izvršni direktor Gianfranco Battisti v Romih, odražal njegovo namero, da postane največji posamezni vlagatelj v italijansko infrastrukturo in prispeva k letnemu povečanju nacionalnega BDP-ja med 0,7% in 0,9% do konca petletnega obdobja. Skupina predvideva prihodke v višini 16,9 milijarde evrov in EBITDA v višini 3,3 milijarde evrov do leta 2023.
V skladu z načrtom je treba za prometno infrastrukturo porabiti najmanj 42 milijard EUR, od katerih je 28 milijard EUR namenjenih za glavne železniške proge, preostanek pa za druge vrste prevoza, vključno z 2 milijardami EUR za razvoj omrežij podzemne železnice in 14 milijard EUR za strateško cestno omrežje. hčerinsko podjetje ANAS.
Poraba železniškega prometa bo osredotočena na zagotavljanje realizacije koristi velikih projektov; med njimi sta predor Brenner Base, hitra linija Terzo Valico med Milano in Genovo, hitra linija Brescia - Verona - Padova in modernizacija poti Napoli - Bari.
Načrt se zavezuje, da bo uvedel ERTMS v konvencionalnem omrežju, saj ga je že uvedel v omrežje Alta Velocità-Alta Capacità. Naložbe za povečanje zmogljivosti železniškega tovornega prometa bodo podprte s sredstvi, ki bodo ustvarjena z izdajanjem zelenih obveznic.
Na splošno FS pravi, da namenja ukrepe za izboljšanje točnosti za 5,5 milijarde EUR.
Potrošni vozni park
Skupina FS bo v letu 2019-23 naročila več kot 2 000 vozil, od mestnih avtobusov z nizkimi emisijami do tovornih vagonov. Naložbe v primestne in regionalne vlake so prednostna naloga, saj je treba naročiti 600 vlakov in dostaviti 239 vozil, ki jih je treba "preddobaviti" pred 2023.
Medtem ko skupina vztraja, da bodo vlaki v središču pozornosti, se poslovni načrt zavezuje tudi k naročanju dodatnih 14 visokozmogljivih vlakov Frecciarossa 1000, ki bodo dopolnili 50, ki jih že dobavljajo Bombardier in Hitachi, saj se omrežje AV-AC nadaljuje. Nekatere od njih bodo verjetno uporabljene za podporo okrepljenih povezav med mesti do glavnih letališč, vključno z Romi Fiumicino in Milano Malpensa. Poslovanje s tovorom FS Mercatoria je naročil 714 vagonov in 100 več lokomotiv nove generacije.
Mednarodna dejavnost
FS je ponovno potrdil svojo zavezanost mednarodni rasti, pri čemer je cilj dohodka v višini 2, 3 milijarde EUR do leta 2023. To bi izhajalo iz ponudbe „storitev razvoja, upravljanja in vzdrževanja“ za železniške proge za visoke hitrosti in konvencionalne železnice, omrežja za mestni promet ter za tovorni promet in logistiko. . Še naprej bo nudila strokovno svetovanje in usposabljanje osebja. Širitev zunaj Evrope bi se upravljala prek nove podružnice.
Skupina bo vzpostavila tudi tri „centre odličnosti“ za podporo naložbam v napredno tehnologijo in digitalizacijo ter njene širše korporativne cilje. Ti bodo znani kot FS Technology, FS International in FS Security.