SEVERNA MAKEDONIJA: Nacionalni operater MŽ Transport preizkuša prvo od štirih električnih lokomotiv CRRC Zhuzhou, ki jih je odredil za prevoz tovora na koridorju sever-jug med srbsko in grško mejo.
Naročilo v višini 8 milijonov EUR, podpisano januarja 2017, je bilo financirano z delom posojila Evropske banke za obnovo in razvoj v višini 50 milijonov EUR. Upravljavec je sprva načrtoval nakup treh lokomotiv za nadomestitev starih električnih lokacij ASEA / Rade Končar, ki so jih podedovali iz Jugoslavije, vendar je med pogajanji dodal četrto.
Oblikovan razred 443 ima konstrukcijo Bo-Bo s hitrostjo 25 kV 50 Hz z največjo hitrostjo 120 km / h, za katero se pričakuje, da bo lahko prevažala vlake do 1 600 ton. Pričakuje se tudi, da bo prvi projekt kitajske električne lokomotive, ki bo potrjen kot skladen s TSI.
V letu 2015 je MŽT prevzel dve EMU in štiri DMU, ki jih je naročil CRRC po ceni 25 milijonov EUR, delno financiranih iz posojila EBRD.