ZDA: Kalifornijski San Bernardino County Transportation Authority je izdal Stadler z obvestilom, da nadaljuje z načrtovanjem in dobavo treh flirtnih dizelskih več enot za storitev Arrow, ki se bo začela leta 2021 v okviru projekta Redlands Railways Rail.
Storitve bodo uporabljale 14 km nekdanje AT & SF linije v lasti vlad Združenega kraljestva San Bernardino, ki bo na Univerzi v Redlandsu prek treh vmesnih postaj v San Bernardino tranzitni center, kjer se bodo povezali s storitvami Metrorail v in iz Los Angelesa.
Naročilo DMU je vredno 31,4 milijona dolarjev in obstajajo tri možnosti za tri enote. DMU z dolžino 48,5 m bo imel dva potniška dela s skupno zmogljivostjo 116 sedežev in 118 stoječimi potniki ter osrednjim modulom, ki je opremljen z dizelskim vlečnim sistemom, skladnim z EPA Tier 4 Final. DMU-ji bodo opremljeni s PTC-om in bodo v skladu z zahtevami alternativne tehnologije vozil Federal Administration for mixed operation z tovornimi vlaki. Strelske storitve bodo delovale s hitrostjo do 70 km / h, čeprav bi lahko zasnovali hitrost servisiranja 160 km / h.
SBCTA je zahtevala "prilagodljivo" obliko, z možnostjo dodajanja dodatnega osebnega avtomobila in preusmeritve z dizelskega goriva na "tehnologije pogona brez emisij, saj postanejo primerni za to storitev".
Stadler je dejal, da je naročilo, objavljeno 18. januarja, osmič v ZDA. DMU se bodo proizvedli v novem obratu Stadlerja v Salt Lake Cityju, ki bo zadovoljeval zvezne zahteve Buy America.