ponedeljek, 8. januar 2018

( USA - AMTRAK ) Ni nobenega sporazuma o tunelu New York - New Jersey

ZDA: Za zvezno vlado ni dogovora, da plača približno polovico stroškov predlaganega prehodnega predora za 13 milijard dolarjev pod reko Hudson med New Jerseyom in New Yorkom, po podatkih zvezne uprave za tranzit.

V pismu z dne 29. decembra državnim uradnikom New Yorka in New Jerseyju je namestnik upravitelja FTA K Jane Williams zanikal, da je bil dogovor o izvajanju projekta dosežen pod administracijo Obame. "Menimo, da je brez pomena referenčni neobstoječ" sporazum ", namesto da bi neposredno odgovorili na odgovornost za financiranje lokalnega projekta, kjer je devet od 10 potnikov lokalnih tranzitnih voznikov," je napisal Williams.
Promocijski projekt Gateway Development Corp, ki združuje predstavnike obeh držav in Amtrak, je odgovoril, da "ni več nujnega infrastrukturnega projekta kot Gateway, in če se zavedamo, smo prepričani, da bo administracija Trump sodelovala z nami, 2018. "
Predsednik Trump naj bi letos objavil svoj program za obnovo infrastrukture in ni jasno, kje bi se lahko prilagodil projektu predora.
New Jersey in New York upajo, da bodo dobili zvezni prispevek za kritje 50% stroškov projekta, pa tudi zvezna posojila za financiranje 50% lokalnega deleža. Tam bi se različni načini poplačila, z New York načrtujejo letno dodelitev sredstev več kot 35 let in New Jersey predlaga povečanje cene vozovnic za približno $ 0 · 90 na prečnem Hudson potovanje, z morebitnim povečanjem $ 1 · 70 in $ 2 · 20 predvidoma 2028 in 2038.
Amtrak je poudaril, da so obstoječi predori, odprli leta 1910, poškodovani s slano vodo med Superstorm Sandy v letu 2012. Če bi se kateri koli od njih zrušil, bi se zmogljivost tega odseka severovzhodnega koridorja zmanjšala s 24 na šest na uro. Kot nujna prednostna naloga vidi gradnjo drugega para predorov.
Poleg projekta tunela obstajajo tudi predlogi za razširitev postaje Pennsylvania v New Yorku in povečanje zmogljivosti poti na strani New Jersey. To se zdi bistvenega pomena za ublažitev poslabšanja zastojev in zamud v regiji New York in na koridorju Boston - Washington, kjer Amtrak in potniške storitve nosijo približno 750 000 potnikov na dan.