četrtek, 19. junij 2014

[DB - D] E.Lokomotiva in dvonadstropna vagon za ŠKODA

Deutsche Bahn Regio bo sodobna dvonadstropna enot iz Škodinih delavnic v Plznu katerih se bo na Bavarskem?



Škoda Transportation bo dobava Deutsche Bahn Regio s šest novih lokomotiv Emil Zátopek na progi Nürnberg-Ingolstadt-Münchnu. V predlogu proračuna bodo te lokomotive poimenovanja BR 102. Lokomotiv bo del šestih šest avtobusnih dvonadstropne vlake tipa, push-pull.Kompozicija je mogoče nadzorovati z vidika priklopnika ali vožnjo lokomotive.Nova lokomotiva iz serije BR 102 Emil Zátopek za Nemčijo bo imela nov dizajn, pripravljeno posebej za Deutsche Bahn Regio. Poleg načrtovanja bo nova lokomotiva izpolnjujejo tradicionalne funkcionalne zahteve za lokomotive v Deutsche Bahn Regio. To vključuje, na primer, funkcija samodejnega preskusom zavor.
Lokomotiva Emil Zátopek izpolnjuje vse stroge tehnološke parametre, kot tudi najnovejše evropske predpise TSI varnost. Kot drugo lokomotivo na svetu je prejel tudi evropsko potrdilo o TSI za visoke hitrosti železniški vozni park.

Škoda Transportation bo dobava Deutsche Bahn Regio s šest avtobusnih dvonadstropne vlake tipa, push-pull. Vozila, ki bo deloval na Bavarskem na progi med Nürnbergom - Ingolstadt - München. Vsaka formacija je deloval kot push-pull, kar pomeni, da so trenerji bodisi potegnil ga je lokomotiva ali potiska, ki ga je - ko je voznik v kabini priklopnika ali vožnjo lokomotive. Garniture so sestavljeni iz enega priklopnika vožnje, pet vmesnih avtobuse in lokomotive serije Emil Zátopek v novo zasnovo je pripravil posebej za Deutsche Bahn.
Največja hitrost vlakov bo dosegel 189 km / h. Garniture so opremljeni z organi uravnavanjem tlaka, ki stabilizirajo tlak znotraj trenerjev, ko gre za visoke hitrosti vozila (hitrosti do 300 km / h). Skupno bo garniture imajo 681 sedežev. Vsi sedeži na vlakih so udobne. Poleg tega je vsak kraj ima na razpolago izpust in izbirno povezavo Wi-Fi, tako v prvem in drugem razredu. Oprema vključuje klimatsko napravo, ki zagotavlja prijetno temperaturo tudi v vročih poletnih dneh. Vsak vlak je opremljen z zunanje in notranje CCTV sistema, da se zagotovi varnost.