četrtek, 12. junij 2014

Obnova železniškega mostu v Mariboru težka 1,1 mio eur

Poteka sanacija slabih mest na jekleni konstrukciji, obnavljajo ležišča in antikorozijsko zaščito. Naslednja investicija postajališče Ruše Tovarna.

Na železniškem mostu v Mariboru, ki je bil zgrajen leta 1866 in je največji železniški jekleni most v Sloveniji, ki meri kar 170 metrov, že dalj časa poteka sanacija dotrajane konstrukcije na določenih delih. Med drugim se obnavljajo ležišča, poskrbljeno bo tudi za antikorozijsko zaščito.

 Na dan povprečno 88 potniških vlakov in 67 tovornih vlakov
Stroški obnove mostu, katerih investitor je Republika Slovenija,  znašajo približno 1,1 milijona evrov. »Čez most na dan pelje povprečno 88 potniških vlakov in 67 tovornih vlakov Hitrost vlakov na mostu je največ 80 kilometrov na uro.« nam je pojasnil Marko Tancar iz Slovenskih železnic.


Naslednja investicija obnova postajališča Ruše Tovarna
V preteklem letu je bilo govora o kolesarski stezi, ki bi potekala ob železniški progi do Ruš. Za stezo je sicer bila izdelana idejna zasnova, prav tako pa so potekali pogovori o trasi steze, a projekt je v fazi izdelave za pridobitev gradbenega dovoljenja. 

Za kolesarsko stezo ob progi Maribor – Ruše so zapleti zaradi postavitve elektrovodov


Na Slovenskih železnicah, so nam povedali, da se pojavljajo določeni zapleti pri samem usklajevanju ter postavitvah elektrovodov. Ti so bili predhodno vgrajeni na mestu trase, katera je bila predvidena za kolesarsko stezo. Ob koncu jeMarko Tancar dejal: »Kot investicijo lahko poudarimo obnovo postajališča Ruše Tovarna, kjer se bodo dela začela v kratkem.«