Po predoru pod Rokavskim prelivom je potovalo že 300
milijonov potnikov. Največ, 57 odstotkov, jih je potovalo s posebnim
vlakom, ki skozi predor prevaža avtomobile in druga vozila.
Preostali
potniki so pot pod Rokavskim prelivom premagali s hitrimi vlaki, ki
London povezujejo z Brusljem in Parizom. Predor so odprli junija 1994,
povprečno pa je skozenj potovalo 50.000 potnikov dnevno.
Jaques Gounon,
izvršni direktor Eurotunnela, francoske družbe, ki upravlja z omenjenim
predorom, je doseženi mejnik pozdravil z besedami, da je predor
povzročil "revolucijo v potovalnih navadah in ustanovil trg, ki
sicer ne bi obstajal, ter s tem pomembno prispeval h gospodarskemu
razvoju".
V letošnjem tretjem četrtletju je imel sicer
Eurostar 188 milijonov funtov prihodkov, kar je pet odstotkov manj kot v
enakem obdobju lani. Prodaja vozovnic je bila sicer dobra, predvsem na
račun olimpijskih iger v Londonu.
Slika; GOOGLE
A te so se tudi v primeru
Eurotunnela izkazale za dvorezni meč. Veliko manj je bilo namreč
običajnih poletnih turistov, bolj kot običajno pa je v poletnih mesecih
upadlo tudi število poslovnih potnikov, še poroča AFP.