Po predoru pod Rokavskim prelivom je potovalo že 300 
milijonov potnikov. Največ, 57 odstotkov, jih je potovalo s posebnim 
vlakom, ki skozi predor prevaža avtomobile in druga vozila.
Preostali
 potniki so pot pod Rokavskim prelivom premagali s hitrimi vlaki, ki 
London povezujejo z Brusljem in Parizom. Predor so odprli junija 1994, 
povprečno pa je skozenj potovalo 50.000 potnikov dnevno.
Jaques Gounon,
 izvršni direktor Eurotunnela, francoske družbe, ki upravlja z omenjenim
 predorom, je doseženi mejnik pozdravil z besedami, da je predor 
povzročil "revolucijo v potovalnih navadah in ustanovil trg, ki 
sicer ne bi obstajal, ter s tem pomembno prispeval h gospodarskemu 
razvoju".
V letošnjem tretjem četrtletju je imel sicer 
Eurostar 188 milijonov funtov prihodkov, kar je pet odstotkov manj kot v
 enakem obdobju lani. Prodaja vozovnic je bila sicer dobra, predvsem na 
račun olimpijskih iger v Londonu.
                                          Slika; GOOGLE
A te so se tudi v primeru 
Eurotunnela izkazale za dvorezni meč. Veliko manj je bilo namreč 
običajnih poletnih turistov, bolj kot običajno pa je v poletnih mesecih 
upadlo tudi število poslovnih potnikov, še poroča AFP.

