Okvirni sporazumi so bili podpisani po pošteni 19. InnoTrans septembra, ter podpisniki so: Dr Volker KEFER (PP član uprave za tehnologijo in infrastrukturo), Ulrich Homburg (PP član uprave za prevoz potnikov), Robert Swiechowicz (CEO Pesa) in Marcin Jedryczka (vodja trženja in razvoja pesa).
Kefer dejal DB in Pesa bo tesno sodeloval z nemškim železniške industrije z nemškimi dobavitelji opreme, ki se pridobiva v največji možni meri. Motors bo pripravila nemški Friedrichshafen MTU, Knorr Bremse zavore, bo itd nemške organizacije lahko sodelujejo v postopku odobritve, medtem ko bi v DB je "kakovost vrata sistem" (Quality System), ki je bilo uvedeno pred dvema letoma, so ukrepi, ki zagotavljajo, da za doseganje zahtevanih standardov.
Prva pogodba se nanaša na izdelavo skupaj 120 motornih vlakov s 50 do 100 sedeži in najvišjo hitrost 120 km / h.Druga pogodba za izgradnjo skupno 350 vlakov z dizelskim motornih 50-220 sedežev, z največjo hitrostjo 140 km / h. Vlaki, ki bodo izpolnjevale najnovejše standarde za odpornost pri trku (odpornost pri trku zahteve) in stopnja IIIB kolikor emisij izpušnih plinov.Skupna vrednost posla lahko sčasoma znaša največ 1,2 milijarde evrov.
Doslej ni končanih naročil, saj je politika PP Oddelek za regionalni promet (PP Regio), da umakne naročil iz različnih okvirnih sporazumov, ki bodo pomagali izpolniti zahteve posameznih pogodb o prenosu, ki se pričakuje, da bo na tekmovanjih in se tudi v prihodnje.
Direktor Swiechowicz opisal sporazum kot "največji dosežek" za Pesa, v dizelskem razvojnega programa.