torek, 28. september 2010

Siemens Vectron




Siemens Mobilnost je kratka slovesnost 22. Septembra trgovski sejem v Berlinu InnoTrans razkrila svoje impresivno floto novih lokomtiva Vectron. Poleg višesustavnih lokomotive predstavila in dizelsko različico Vectrona. Prvi električni enote z več vrst Vectron se imenuje po Werner von Siemens ustanovil podjetje, ki je le na berlinskem sejmu 1879. je predstavil prvi praktični električni vlak.

Te lokomotive so bile izdelane na izkušnjah zelo uspešen Eurosprinter Eurorunner in lokomotive. Vectron seriji zdaj ponuja tudi interoperabilnih lokomotiv za enostaven prehod meje za potovanje vseh tovornih vlakov, in z največjo možno hitrostjo 160-200 km / h. Pošteno izrazit skupno štiri prototipa lokomotive: električne motorne enote (imenovan tudi na podelitvi), AC, DC, dizelsko različico.
Po Siemens, diesel vodilni možje je lokomotiva je bila presenečenje za konkurenco in pošten ostane skrivnost. -Dizelka -delnice številnih delih s električne lokomotive, motorni pogoni in MTU 16V 4000 R84 skupno močjo 2400 kW. Ta motor izpolnjuje standarde EU za oddajanje IIIB emisije trdnih delcev. Največji lepilo natezno trdnost je 275 kN.
Standard Vectron lokomotiv je 19,9 metrov dolga in 3 metrov širok in izpolnjuje standard UIC 505-1 osno obremenitev. Jaški so načrtovani Bo-Bo in se lahko namesti na širino od 1435 mm do 1676 mm.
Prilagodljivo načrtovanje lokomotiva se bo predvidoma srečal številne gospodarske subjekte, zlasti podjetja, ki najemajo vleče financiranje zaradi svoje multifunkcionalnosti.
Siemens je potrdil veliko zanimanje potencialnih kupcev za nove lokomotive, vendar na žalost, ni bila pogodba sklenjena.





Foto;RailColor