petek, 24. september 2010
InnoTrans - vse čudes modernega vlaka
vodilni pošteno World's železniškega prometa tehnologije, InnoTrans v Berlinu odprla svoja vrata v torek, 21. September in bo potekalo do petka, 24. September Letos več kot 1900 razstavljavcev iz 41 držav, vključno Hrvaška, bo pokazal različne čudeže vlakom - večina od njih so že uspešno uporabili.
Če železnice v naši državi tudi ceniti in razvijati, ter da se razlikuje od razvitega sveta in evropske trende, je, žal, že znana. Vendar pa se do prihoda v glavni železniški poštene InnoTrans v Berlinu, postane jasno, kakšna velika razlika v svetu in v domačem železniškem prometu deluje zelo dobro. Postane jasno, kaj je dober ugled železniškega ima javnost in mediji razvitih evropskih držav, da je veliko vrstic in zapisniki video namenjen samo za ta dogodek, gledano predvsem o železnico and železniško tehnologijo, kot nekaj zelo družbeno sprejemljiv, koristna in zaželena za razvoj in uspešno poslovanje.
Berlin Fair poteka vsaki dve leti in letos postavlja nov rekord z impresivno številkami. Na več kot 130.000 kvadratnih metrov, ki je prekrit polovici 1904 izpostavljenih skupno 41 razstavljavcev iz držav po vsem svetu. Sejem je obiskalo približno 85.000 poslovnih uporabnikov, medtem ko se ocenjuje, da bo še vedno okoli 90.000 drugih obiskovalcev. Za namen razstavljanja na sejmu je skupaj 2923 metrov prog, ki so v veliki meri napolnjene železniških vozil.
Poleg vozila sama, zato, vagoni, lokomotive, motorni vlaki, tramvaji in razne druge specializirane železniških vozil na sejmu so prisotni proizvajalci različnih proizvodov in storitev, ki se uporabljajo v železniškem prometu. Tako lahko na sejmu videli najnovejše rešitve na področju infrastrukture, signal-varnostno tehnologijo, mestni in primestni promet, hitri železniški in tovornega prometa.
Sejem je organiziran predstavitve in različne specialna vozila in tehnologije, ki dodaja čar dogodka. To je poseben dogodek predstavila nov prototip električnega proizvajalci vozil vlak hrvaški Končar in Gredelj za regionalni promet. Poleg Končara so predstavljeni in nekaj zelo zanimivih sodobne regionalne in primestne vlake.
Vendar, zvezde so bile poštene, ampak kot ponavadi, vlaki za visoke hitrosti. Tako se je Siemens predstavil svoj nov D Velaro vlak, ki je četrta generacija nemške hitre vlake ICE (InterCity Express). Njegova različica pogona, razen v Nemčiji in Španiji, Rusiji in na Kitajskem. Prestavljen in Zefiro, novi vlaki za visoke hitrosti kadandsko-nemški proizvajalec Bombardier. Veliko zanimanje je spodbudila uvajanje novih različic Pendolino, znanem italijanskem nagibnog vlaka.
Od lokomotiva prejel največ pozornosti je Siemens novo upanje, nove lokomotive Spektroanaliza hibridno lokomotive Bombardier ALP-45, ki ima dizel-električni in električni pogon samo, in je načrtovan za ameriški trg.
Foto; Bojan Dremelj