ponedeljek, 20. september 2010

Mariborčani naj bi se v prihodnje vozili tudi s tramvajem



Med obljubami, ki v tednih pred bližajočimi se lokalnimi volitvami polnijo prostor, je tudi ideja sedanjega mariborskega župana Franca Kanglerja, da bi v Mariboru uvedli tramvajsko linijo. Prvi električni tramvaj v štajerski prestolnici naj bi vozil od železniške postaje do Pohorske vzpenjače

Idejo je Franc Kangler, ki se bo na volitvah 10. oktobra ponovno potegoval za županski stolček kot kandidat SLS, predstavil ob nedavni otvoritvi krožišča v Mlinski ulici v Mariboru.

"Če bi Evropa namenila del sredstev, bi takšen projekt pripravili in prijavili za leto 2014. Z evropskimi sredstvi to ni tako velika investicija, je pa ekološko dobrodošla," je pojasnil v pogovoru za RTV Slovenija.

Po njegovem mnenju je projekt pomemben predvsem s stališča turizma. "Če mislimo pod Pohorjem zgraditi velik center, 1400 novih postelj, se mi zdi smotrno, da mesto povežemo z eno najmočnejših turističnih destinacij," je razmišljal.

Prenova javnega potniškega prometa v Mariboru bi bila zelo dobrodošla, saj se mariborski avtobusni prevoznik Veolia Transport Štajerska sooča s številnimi težavami, od zastarelega voznega parka do nezadovoljstva zaposlenih, kar ima za posledico velik upad števila potnikov v zadnjih letih.

Čeprav je bil tramvaj v preteklosti prisoten v številnih mestih, ga danes nimajo v nobenem mestu v Sloveniji. Imajo pa Slovenci izkušnje s tramvajem v bližnjih Zagrebu in Trstu ter še nekaterih drugih evropskih mestih, kjer je poleg mestnih avtobusov povsem uveljavljeno prevozno sredstvo.