torek, 23. maj 2023

[LTU-LTG] ELEKTRIFIKACIJA : Vilnius-Klaipeda-Vilnius popolnoma prenovljen

 

Elektrifikacija, kaj je to?



In vse je zelo preprosto – elektrifikacija je obnova in priprava železniškega omrežja, da lahko po njem nemoteno vozijo električni vlaki.


Bolj trajnosten, učinkovitejši in brez CO2 odtisa!



Trenutno elektrificirana železnica predstavlja le 9 %. vsedržavno omrežje. Po zaključku projekta elektrifikacije se bo ta delež povečal na 35 odstotkov. Trenutno so v Litvi elektrificirani trije železniški odseki: Vilna-Kaunas, Lentvaris-Trakai in Vilna-Kena.



Predvideni datumi za posodobitev začasnih urnikov (podatki se sproti ažurirajo):


30. april - 25. maj

Elektrificirani železniški odseki



30. april - 25. maj, odsek Šiauliai-Vilna.

30. april - 25. maj Nadaljuje se elektrifikacija proge Vilna–Klaipėda, pri čemer se dela izvajajo na odseku Šiauliai–Klaipėda.

15.-20. maj železniški promet na relaciji Vilna-Klaipėda je popolnoma odpovedan, zato se začasno priporoča izbira drugega prevoznega sredstva. Vlaki bodo vozili samo na odseku Vilna-Šiauliai.

Od 26. maja POLETJI potujte brez omejitev, saj od 26.5 promet vlakov je vzpostavljen za celotno poletno sezono!

POLETI promet ni le vzpostavljen, ampak se poveča tudi število letov. Dodatni jutranji vlaki na progi Vilna–Klaipėda–Vilna bodo vozili:

Iz Vilne ob 5.53 zjutraj I-VI

Iz Klaipėde ob 17.22. I-VI.

OB NEDELJAH je promet vlakov na vseh relacijah obnovljen, tako da lahko potujete po običajnem voznem redu.

pogosta vprašanja

Zakaj je potrebna elektrifikacija? Elektrifikacija železnic je nujna, da bi v prihodnosti lahko vozili popolnoma »zelene« električne vlake, ki varujejo okolje in ne puščajo CO2 odtisa. Poleg tega so električni vlaki veliko bolj priročni, hitrejši, njihovo delovanje pa je bolj ekonomično. Trenutno elektrificirana železnica predstavlja le 9 %. vsedržavno omrežje. Po zaključku projekta elektrifikacije se bo ta delež povečal na 35 odstotkov.

Koliko kilometrov železnice bo elektrificiranih? Od 6. februarja do 16. marca je predviden začetek elektrifikacije 125 km na odseku Kaišiadorys-Radviliškis. železniškega odseka, s 17. marcem pa se bo začela elektrifikacija 164 km odseka na odseku Šiauliai–Klaipėda.

Kateri odseki bodo najprej elektrificirani? Zakaj? Kaišiadorys–Radviliškis in Šiauliai–Klaipėda. Zaporedje je bilo izbrano v skladu z dogovorjenim načrtom in z namenom, da čim prej začnemo obratovati za potnike pomembnejše železniške odseke. Število potnikov na odseku Vilna-Šiauliai je večje kot na relaciji Šiauliai-Klaipėda, zato dajemo prednost temu odseku.

Mi lahko poveste, kako se bodo spremenili vozni redi vlakov? Posebej kompleksen projekt je elektrifikacija. Vozne rede bomo lahko redno posodabljali in glede na organizirana dela načrtovali maksimalno možno število letov. Kot običajno si bomo prizadevali začeti prodajo vozovnic za vse lete, vključno s tistimi, ki so začasno prizadeti zaradi del na elektrifikaciji, pred 30. pred potovanjem, tako si bodo vsi potniki lahko izbrali sebi najprimernejše čase potovanja.

Se tudi poleti obetajo spremembe urnika? Trudimo se in se posvetujemo s partnerji, da promet v poletni sezoni poteka normalno.

Bomo za praznike obnovili promet? Upamo, da bo 6. do 11. aprila t. tj. Med velikonočnimi prazniki bodo vlaki spet delovali normalno.

Kaj pa sedeži na vlaku? Bodo vsi, ki želijo jahati, ustrezali? Ker se bliža poletna sezona in analiza potniških tokov, smo predvideli, da bomo na delu letov omogočili dvojne sestave, če bo to mogoče, t.j. povezani vlaki z dvakrat več sedeži.