3. maja 2023 je CAPTRAIN España, največji alternativni železniški operater na Iberskem polotoku, podpisal pogodbo s podjetjem Stadler Valencia za nakup osmih novih električnih lokomotiv EURO6000, ki bodo lahko vozile na standardnih in širokotirnih progah. Ko bo leta 2025 prejeto celotno naročilo, bodo nove lokomotive povečale floto večnapetostnih lokomotiv na 24.
Ta pridobitev je bila delno financirana s 15 milijoni EUR nepovratnih sredstev iz Programa za podporo trajnostnemu in digitalnemu prometu španske vlade v okviru načrta NextGeneration EU Recovery za Evropo.
Novi EURO6000 bodo dodani dvanajstim, ki jih CAPTRAIN España že uporablja, kot rezultat dogovora s podjetjem Stadler Valencia in drugimi dobavitelji leta 2020, in še štirim, ki bodo začeli obratovati v prihodnjih mesecih. Skupaj s sedanjo floto bodo te lokomotive vodile k nadaljnji rasti prometa v Sredozemskem koridorju, ki bo prečkal Španijo in Francijo ter v bližnji prihodnosti dosegel Luksemburg. Nove lokomotive bodo uporabljali tudi v Španiji in na Portugalskem.
Po lanskem prevzemu portugalske železniške družbe TAKARGO s strani holdinga CAPTRAIN bo ta operacija CAPTRAIN-ovemu iberskemu omrežju zagotovila floto najmanj 62 sodobnih lokomotiv. CAPTRAIN España in TAKARGO sta leta 2022 za svoje stranke upravljala skupaj 18.136 vlakov, od tega 27 % mednarodnih, bodisi med Španijo in Portugalsko ali med Španijo in Francijo. S tem smo se izognili izpustu skoraj 170.000 ton CO 2 .
CAPTRAIN España ima trenutno redne neposredne povezave z Avstrijo, Belgijo, Luksemburgom in Francijo ter načrtuje, da bo še naprej razvijal nov promet, tako kratkoročno kot v skladu z razširitvami in terminali sredozemskega koridorja. CAPTRAIN España in TAKARGO sta vodilni v prometu med Španijo in Portugalsko in povezujeta Galicijo, Tarragono, Zaragozo, Valencio in severno Španijo s Portom, Lizbono, Setúbalom, Coimbro in Figueira da Foz dnevno, brez operativnih prekinitev na meji.