petek, 26. maj 2023

[Alstom-NS] Coradia ICNG, izdelana v Chorzówu, deluje na Nizozemskem

 27. aprila je Nederlandse Spoorwegen (NS) začel testirati eno vozilo s petimi avtomobili in eno vozilo z osmimi avtomobili, tokrat s potniki na krovu. Ob trku z njimi naj bi se pokazale morebitne slabosti vozila, a zaenkrat, razen enkratne okvare sistema za zapiranje vrat, ni težav.




Intercity Next Generation (ICNG) več enot je zgrajen na platformi Coradia Stream. To je zanimivost, saj gre za platformo, ki je bolj namenjena regionalnim vlakom (zdaj so se tudi Romuni odločili naročiti to vrsto vozila v izdaji IC ). Alstom se hvali, da bo vozilo mogoče 95 % reciklirati, ultra sodoben sistem rekuperacije pa bo porabo energije zmanjšal do 35 %.

Izdelava zabojev vozil, kot tudi montaža sestavnih delov, se že od samega začetka izvaja v poljski podružnici Alstoma v Chorzówu. V skladu s pogodbo, sklenjeno leta 2016, in opcijo, uporabljeno leta 2019, naj bi Alstom nizozemskim železnicam zagotovil 99 motornih vozil v skupni vrednosti več kot milijardo evrov, vključno z 49 petvagonskimi in 30 osemvagonskimi za Nizozemsko ter 20 osemvagonskimi vozili. avto za linijo Amsterdam-Rotterdam-Breda - Bruselj. Slednji bo trisistemski. Pogodba zamuja.

Nizozemska je naročila vozila, ki lahko vozijo s hitrostjo 200 km/h. S to hitrostjo pa bodo vozila le vozila na omenjeni mednarodni progi ali njenem domačem delu. Na preostalih domačih progah ICNG bodo vozili z največjo hitrostjo 160 km/h. 

Vlečno enoto sestavljajo vagoni s podstavnimi vozički sistema Jacobs. Vrata so opremljena z zložljivimi stopnicami za potnike z omejeno mobilnostjo. Notri je prvi in ​​drugi razred. Zasnova vlaka upošteva rešitve, ki se že več let uporabljajo v posodobljenih vozilih. Ob vhodih so na primer posebne sedežne garniture, zelo udobni fotelji in dizajnersko oblikovane sanitarije.

Na spletu so se pojavili prvi posnetki amaterskih preizkusov kompozicije. So zelo uspešni, čeprav je iz filmov razvidno tudi, da so potniški sedeži pogosto postavljeni ob stene, brez vidnosti skozi okno. Zanimivo, podobne težave z ureditvijo potniškega prostora ima tudi regionalni Coradie Stream za Trenitalio.