nedelja, 29. januar 2023

[UK/FRA-EuroStar] Nova blagovna znamka skupine Eurostar

 24. januarja 2023 je skupina Eurostar, ki vključuje Thalys in Eurostar, razkrila novo blagovno znamko, ki bo vodila posel naprej, z drzno ambicijo, da do leta 2030 prepelje 30 milijonov potnikov na leto in postane hrbtenica trajnostnega potovanja v Evropi. Od konca leta 2023 bodo vse točke stika s strankami, vključno z 51 vlaki podjetja, nosile eleganten nov videz pod blagovno znamko Eurostar. Eurostar je bil izbran zaradi visoke ozaveščenosti potrošnikov na evropski in svetovni ravni, vključno s tujino, ki je še vedno rastoči trg za hitre železniške storitve.



Novo podjetje je za svoj simbol izbralo ikonično zvezdo in nov logotip, ki ga je navdihnila l'Etoile du Nord, prvotna železniška povezava med Parizom, Brusljem in Amsterdamom, in kot poklon prvemu logotipu Eurostar. Animirana iskrica deluje kot kompas, ki simbolizira namen blagovne znamke, da sproži nove priložnosti, povezuje ljudi, kraje, podjetja in kulture prek meja. Vendar sta bila oba vlaka opremljena z novima logotipoma le za en dan, da bi razkrili novo blagovno znamko, ki bo uvedena do konca leta 2023. Eurostar naj bi preoblikoval že jeseni 2023.

Skupina Eurostar želi pod eno blagovno znamko sprožiti novo zlato dobo za železniško povezljivost za visoke hitrosti v Evropi, s čimer še naprej spreminja cestne in letalske potnike v železnico v času, ko si potniki želijo bolj zelene možnosti potovanja. Potniki skupine Eurostar bodo imeli Evropo na dosegu roke, saj bodo imeli koristi od enotnega programa zvestobe, ki pokriva vse destinacije v trenutnih mrežah Eurostar in Thalys, ter enotnega spletnega mesta in sistema rezervacij od oktobra 2023. Za potnike po celini bo to olajšalo rezervacijo neposredna in povezovalna potovanja v London, potnikom iz Združenega kraljestva pa bo ponujala preproste in nemotene povezave med Londonom in nemškimi destinacijami, vključno s Kölnom.

Z zavezništvom, ki je bilo pravno sklenjeno 1. maja 2022, današnji dan predstavlja mejnik v združevanju obeh podjetij. Christophe Fanichet, izvršni direktor SNCF Voyageurs, je dejal: "Ponosni smo, da smo vključeni v Eurostar Group, vodilno svetovno železniško podjetje za visoke hitrosti. Ta nova znamka Eurostar s svojo enotno mrežo je v središču naših ambicij, da omogočimo mednarodne železnice razvoj in podvojiti svoj modalni delež do leta 2030. Imamo vse, kar potrebujemo za uspeh v tem čudovitem izzivu!«

Alain Krakovitch, predsednik upravnega odbora skupine Eurostar, je dejal: »Zadali smo si drzno ambicijo: povečati število potnikov z 19 milijonov leta 2019 na 30 milijonov leta 2030. In pospešiti prehod z letalskih in cestnih potovanj na visoke potovanje s hitro železnico v združenem omrežju Eurostar in Thalys. 

Novo identiteto blagovne znamke je ustvaril DesignStudio na podlagi dediščine Eurostar in Thalys, ki je primerna za digitalno dobo in zasnovana tako, da pomaga pri rasti podjetja. Razporejen je v paleti desetih barv, ki prinaša toplejše odtenke, ki predstavljajo znamko Thalys, in bo na voljo od oktobra 2023.

Podatki o skupini Eurostar:
 
Število potnikov 2022: 14,8 milijona (8,3 Eurostar, 6,5 Thalys)

Flota: 51 vlakov (25 Eurostar, 26 Thalys) 
 
Predlagano zavezništvo med Eurostarjem in Thalysom, ki se je začelo septembra 2019, je konec marca 2022 prejelo odobritev Evropske komisije, s čimer je 1. maja 2022 nastala holding Eurostar Group. Eurostar Skupina je v lasti SNCF Voyages Développement (55,75 %), CDPQ (19,31 %), SNCB (18,50 %) in skladov, ki jih upravlja Federated Hermes Infrastructure (6,44 %).

Holdinška družba ima sedež v Bruslju in ima 100 % delnic Eurostar International Limited (Eurostar) in THI Factory SA (Thalys), ki ostajata polnopravni železniški družbi in imata sedež v Londonu oziroma Bruslju. Novo podjetje bo ponudilo največje mednarodno omrežje za visoke hitrosti v zahodni Evropi in si je zastavilo cilj uvesti ambiciozno okoljsko politiko v naslednjih nekaj letih.