sreda, 18. januar 2023

Lokomotive, ki jih je izdelal Siemens za indijske železnice

 V začetku januarja 2023 je Siemens Mobility od indijskih železnic prejel naročilo za 1200 tovornih lokomotiv z močjo 9000 konjskih moči (6660 kW), kar je največje naročilo lokomotiv v zgodovini Siemens Mobility in največje naročilo v zgodovini Siemens India. Pogodba je skupaj vredna okoli 3 milijarde EUR, brez davkov in nihanja cen.



Siemens Mobility bo zasnoval, izdelal, zagnal in testiral lokomotive. Dobave so načrtovane v enajstletnem obdobju, pogodba pa vključuje 35 let polnega servisnega vzdrževanja. Lokomotive bodo sestavljali v tovarni indijskih železnic v Dahodu v zvezni državi Gujarat. Vzdrževanje se bo izvajalo v skladiščih Vishakhapatnam, Raipur, Kharagpur in Pune. Montaža in vzdrževanje lokomotiv se bosta izvajala skupaj z osebjem indijskih železnic. 

Lokomotive Co'Co 'tirne širine 1.676 mm 25 kV 50 Hz so namenjene za vleko tovora 4.500 ton pri največji hitrosti 120 km/h. Opremljeni bodo z naprednimi pogonskimi sistemi, ki se proizvajajo tudi lokalno v tovarnah Siemens Mobility v Indiji. Siemens Mobility bo uporabil moč svoje platforme Railigent za zagotavljanje najvišje razpoložljivosti in zmogljivosti.

Čeprav Siemens pravi: »Z veseljem sodelujemo z indijskimi železnicami in dobavljamo eno najmočnejših električnih lokomotiv, ki so na voljo« , je to precej pretirana trditev, saj ima celo standardni Vectron moč 6.400 kW. In lokomotive Prima razreda WAG12 , ki jih je Alstom dobavil IR (pogodba za 800 enot), imajo moč približno 9.000 kW, čeprav so dvodelni stroji z razporeditvijo osi Bo'Bo'+ Bo'Bo'.

Indija ima eno največjih železniških prometnih in logističnih omrežij na svetu, ki jih dnevno uporablja 24 milijonov potnikov na več kot 22.000 vlakih. Vlada namerava povečati delež železnic za tovorni promet na 40 - 45 % s sedanjih približno 27 %. Indija je ena redkih držav na svetu s skoraj popolnoma elektrificiranim železniškim omrežjem. Kot eden najhitreje rastočih trgov na svetu za železnice ima Indija jasne trajnostne in tehnološke cilje za vlaganje v najsodobnejše izdelke, da bi do leta 2030 dosegla neto ničelne emisije CO2. 

Zgodovina Siemensa v Indiji sega v leto 1867, ko so Werner von Siemens in njegovi bratje zgradili indoevropsko telegrafsko linijo od Londona do Kalkute. Siemens že več desetletij podpira indijske železnice z najnovejšimi tehnologijami in ponuja celotno paleto inteligentnih in učinkovitih tehnologij ter rešitev za potniški in tovorni promet, vključno z železniško infrastrukturo in voznim parkom.