10. novembra 2022 je TMH objavil, da je DMZ začel s proizvodnjo prvega prototipa novega Class EP2DM EMU, ki ima največjo domačo bazo komponent – v njegov razvoj je bilo vključenih več kot 80 podjetij v različnih regijah Rusije. Spremenjena zasnova prvotnega 3 kV DC razreda EP2D je bila razvita v sodelovanju z Nacionalnim centrom za industrijsko oblikovanje in inovacije 2050.LAB ob upoštevanju želja potnikov in operaterjev.
Na podlagi anket med potniki je bila izboljšana ergonomija potniških sedežev, ki zagotavlja dodaten prostor (približno 4 - 6 cm). Novi podrazred EP2DM bo opremljen z inteligentnim CCTV s funkcijo spremljanja tokov potnikov. S tehničnega vidika bo ključna značilnost nova električna oprema, ki jo je razvil TMH in zasnovana z modularnostjo , „za zagotovitev največje vzdržljivosti vlakov“. Vendar pa bo razred EP2DM še vedno opremljen z uporovno regulacijo moči in enosmernimi vlečnimi motorji s komutatorji.
TMH smo vprašali, kako se razvija projekt novega razreda EP4DA z asinhronimi pogonskimi motorji , ki je bil napovedan leta 2021.