ponedeljek, 03. maj 2021

[FRA/PL-ALSTOM] Alstomova tovarna v Chorzówu bo proizvajala vlake za nemškega prevoznika

 Alstom je z nemškim prevoznikom LNVG podpisal pogodbo o dobavi 34 dvonadstropnih vlakov Coradia Stream High Capacity. Pomemben del pogodbe, vredne skoraj 760 milijonov EUR, bo izveden v kraju Alstom Konstal v Chorzówu. 



Od decembra 2024 bodo vlaki visoke zmogljivosti EMU Coradia Stream obratovali na regionalnem železniškem omrežju Spodnje Saške - Expresskreuz Bremen / Niedersachsen (EBN), ki povezuje Bremen, Hannover, Oldenburg, Wilhelmshaven, Norddeich-Mole, Osnabrück in Bremerhaven.
Sklenjena pogodba vključuje tudi storitev vzdrževanja vlakov za 30 let in neprekinjeno garancijo za rezervne dele, so sporočili iz Alstoma.

Poljska podružnica Alstom kot pomemben element projekta

V tovarni Alstom Konstal v Chorzówu bodo izdelali 68 popolnoma opremljenih enotirnih enot. Po opravljenih preskusih v prostorih tovarne Chorzów bodo vagoni z vlakom potovali do Salzgitterja. Poleg tega bo poljska podružnica Alstom dobavila podvozje in bočne stene za 86 dvonadstropnih avtomobilov.

- Obrat v Chorzówu je bil od vsega začetka vključen v delo pri tem strateškem projektu. Proizvodne zmogljivosti in tehnologije, ki so na voljo v tovarni v Chorzówu, so bili pomemben element razpisnega postopka in priprave ponudbe. Zdaj prehajamo v pripravljalno fazo za začetek proizvodnje spomladi prihodnje leto. Ponosni smo, da bo pomemben del naročila zgrajen v poljski tovarni - pravi Paweł Siwek, generalni direktor Alstoma Konstal
Nov trend - delno dvonadstropne

večnadstropne enote Kot poudarja Alstom, ima večplastna električna enota Coradia Stream High Capacity modularno zasnovo, ki omogoča udobje potnikov z roko v roki z različnim številom sedežev. Vsak od 34 novih vlakov, ki jih je naročil LNVG, je sestavljen iz štirih odsekov - dveh krmilnih in dveh vmesnih.

Kombinacija eno- in dvonadstropnih enot je nov trend, ki ga lahko opazimo pri vlakih Coradia Stream High Capacity in Siemens Desiro HC . Ta način izdelave omogoča dostop vlaka brez klančin v srednjih vagonih, kar je pomembno za potnike z omejeno mobilnostjo. Prav tako je lažje urediti predel za kolesa ali otroke. Po drugi strani pa dvonadstropne hiše zagotavljajo visoko zmogljivost.