sobota, 29. maj 2021

[CZ-ČD] Češke železnice se pogajajo o nakupu še štirih lokomotiv Siemens Taurus

 Vozni park čeških železnic bi morali letos razširiti še za štiri večsistemske električne lokomotive Siemens 1216 (ES64U4, Taurus). Češke železnice se o nakupu pogajajo z neimenovanim tujim prevoznikom.



Po upravnem odboru je načrt danes potrdil tudi nadzorni svet. Češke železnice so lani v Avstriji kupile dve enaki lokomotivi. Kupujemo najsodobnejše osebne avtomobile na dolge razdalje s hitrostjo 230 km / h, rabimo pa tudi ustrezna vlečna vozila. Tako krepimo svoj položaj v mednarodnem prevozu na dolge razdalje. Češka načrtuje tudi velike naložbe v razvoj infrastrukture in s tem povezano povečanje hitrosti ter uvedbo enotnega evropskega varnostnega sistema. Zato bi radi izkoristili priložnost in udobno kupili ta vozila s hitrostjo 230 km / h, ki so že opremljena z vgrajenim delom sistema ETCS , "je pojasnil Ivan Bednárik, predsednik upravnega odbora in izvršni direktor ČD.

Zaradi novih standardov TSI lokomotive ne izdelujejo več, vendar spadajo med visokokakovostne in zanesljive stroje. Češke železnice svojo zanesljivost poznajo tudi po garniturah, ki vlečejo ali premikajo iste stroje. Bik izpolnjuje prihodnje zahteve za mednarodne lokomotive na dolge razdalje, zato so lahko tudi rezervna rešitev za nove vlake, ki naj bi vozili na primer z 230 km / h v Nemčijo, " je dodal Bednárik.

Češke železnice pričakujejo napotitev na progi Ex4 od Bohumína prek Ostrave do Břeclava do Dunaja in Gradca. "Lokomotivi bi na tej progi dopolnili dve vozili istega tipa, ki smo jih pridobili avgusta 2019. Jasna prednost je, da imajo ta vozila že tranzit v tujino, na meddržavnih povezavah pa zato ne bo treba lokomotiva na čelu vlaka. Z operativnega vidika to dejstvo odpravlja tveganje za morebitno podaljšanje potovalnega časa, "je dodal Jiří Ješeta, član upravnega odbora in namestnik generalnega direktorja ČD za prodajo.

Prevoznik pričakuje, da bo lokomotive pridobil letos. Odobreni bi bili za delovanje na Češkem, v Avstriji, Nemčiji in na Madžarskem. Poleg tega lahko na Slovaškem obratujeta dve lokomotivi. Vozila so opremljena z vgrajenim sistemom ETCS in so pripravljena za uporabo v potniškem prometu brez dodatnih sprememb. Njihova največja delovna hitrost je 230 km / h.