sreda, 5. maj 2021

[ITA-FS] Splošna preureditev postaje Villa Opicina

 Na obmejni postaji Vile Opicina je ponovno aktiviranih sedem tirov tramov "Arsenale" in "PMC". Intervencija, ki je trajala sedem mesecev, je bila v okviru projekta "Ultimo Miglio" financirana za 1,5 milijona evrov.



Obnovljene proge bodo uporabljene za lokomotive. Do njih bodo lahko avtonomno dostopali in zmanjšali manevriranje, zahvaljujoč novemu nadzemnemu vodu za električno vleko, nameščenemu na štirih od njih. Na ta način se bodo nekatere postaje peronov sprostile in posledično povečale nastanitvene zmogljivosti letališča.

V tem letu se bodo na postaji začela nadaljnja splošna nadgradnja. Izdelana bo nova centralna računalniška naprava, ki bo upravljala večje število skladb. Z ustreznimi spremembami glavnega načrta bo uveden 750-metrski modul, evropski referenčni standard za dolžino tovornih vlakov in s tem za sredozemski koridor TEN-T, katerega vila Opicina predstavlja strateško čezmejno tovarno med Italija in Slovenija.

Postaja je tudi del projekta "TriHub", ki zagotavlja infrastrukturni razvoj in sistemsko povezavo s Cervignano Smistamento in tržaškim pristaniščem, ki deluje kot referenčno pristanišče za blago v Srednjo in Vzhodno Evropo.

Zahvaljujoč tej vrsti intervencij želimo izboljšati učinkovitost storitev, potrebnih za čezmejni tranzit. Zmanjšanje stroškov pomeni povečanje konkurenčnosti železniškega prometa in prispevanje k ekološki tranziciji.
Želja po združitvi razvoja okolja in prometa je eno od poslanstva italijanske železniške mreže (FS Italiane Group). Vsa dela, ki se izvajajo na območju Furlanije Julijske krajine, so znak te strategije. Upoštevanje predvidenih ur in kakovost stvaritev potrjuje cilj uvrstitve Julijskega ozemlja med glavne evropske logistične reference.