četrtek, 28. januar 2021

[Bombardier] AGC baterijski vlak v Franciji

 

Bombardier za nadgradnjo petih vlakov AGC na baterijo 



Januarja 2021 smo v sodelovanju s SNCF Voyageurs in petimi francoskimi regijami, vključno z Auvergne-Rhône-Alpes, Hauts-de-France, Nouvelle , podpisali novo pogodbo o naknadni opremi in uvedli predserijo petih vlakov AGC na baterije. -Akvitanija, Okcitanija in Provansa-Alpe-Azurna obala. Skupaj bomo obstoječe vlake AGC spremenili v vlake na baterije, da bi pomagali razogljičiti francoski železniški promet . Zamisel je pretvoriti dvosmerne vlake z lastnim pogonom z dvema načinoma (mrežni in dizelski motor) v dvonamenske AGC-je na baterije. 

Ta projekt je odgovor na naraščajoče povpraševanje po rešitvah brez emisij in teh pet dvomodnih vlakovnih nizov baterijskih nosilcev bo uporabljenih kot demonstratorji. Doseg v načinu akumulatorja bo vsaj 80 kilometrov. Trenutni obseg bo dvosmernim AGC-jem na baterije omogočal opravljanje enakih nalog kot trenutni AGC-ji (dizelska veriga) in Bombardier želi to avtonomijo še povečati. Družba Bombardier je v idealnem položaju za izvedbo tega projekta ozelenitve , saj skoraj 50 odstotkov voznega parka dizelskih tirov v Franciji sestavljajo vlaki AGC, ki smo jih zgradili na našem mestu v Crespinu.

Rešitev za baterije in prihranek energije

Med floto AGC s 700 vlaki je 326 dvo-modnih dizelsko-električnih vlakov, zaradi česar je vozni park idealen za projekt predelave baterij. V okviru projekta bodo naši serviserji odstranili dizelske pakete vlakov in jih zamenjali s po štirimi baterijskimi enotami. Nato bodo dodali potreben močan polnilnik za prenos energije med baterijami, vlečno opremo in odjemnikom toka. Nato bo sistem upravljanja vlakov prilagojen za delo z novim pogonskim sistemom. Ta projekt nadgradnje AGC je bil izbran kot ena glavnih strateških inovacij francoske vlade in železniškega sektorja.

Prenovljeni vlaki AGC na baterije bodo prinesli odlično energetsko učinkovitost z omejevanjem izgube energije med polnjenjem in praznjenjem.

Presežek energije, ki je med zaviranjem ni mogoče shraniti ali obnoviti, predstavlja 10 do 30 odstotkov celotne energije, ki jo vlak porabi . Energija se pogosto izgublja tudi pri vožnji po delih francoskega omrežja, ki je elektrificirano z napetostjo 1,5 kVDC, kjer regeneracija energije med zaviranjem ni dovoljena, in ko vlaki obratujejo z dizelskim motorjem, se izgubi tudi zavorna energija. Akumulatorski EMU bodo lahko shranili zavorno energijo in jo po potrebi uporabili, s čimer bodo zagotovili velik prihranek energije in trajnostno rešitev za mobilnost.