sobota, 26. september 2020

[Indija] Lotusov tempelj je navdihnil oblikovanje primestnih vlakov Delhi - Meerut

 INDIJA: Zasnova vlakovnih kompozicij, naročenih za 82 km dolg mestni linijski sistem za hitri tranzit Delhi - Ghaziabad - Meerut, je bila predstavljena 25. septembra.

Bombardier Transportation je dejal, da je "svež, sodoben in napreden" dizajn navdihnil Delhijev tempelj Lotus, "ki odmeva edinstveno združitev trajnosti in bogate indijske dediščine".



National Capital Region Transport Corp je maja podjetju Bombardier Transportation podelila pogodbo v višini 25 77 milijonov milijard Rs, ki zajema dobavo 40 večnamenskih električnih enot dveh vrst in zagotavlja 15-letno vzdrževanje. Na voljo je še do 90 avtomobilov in nadaljnji dve leti vzdrževanja.

"Ti energetsko učinkoviti vlaki z izjemno ergonomijo in nizkimi stroški življenjskega cikla bodo prispevali k temu, da bodo prvi indijski RRTS postali futuristični in trajnostni," je ob objavi prvih slik zasnove dejal direktor NCRTC Vinay Kumar Singh. "RRTS bo z najmodernejšimi značilnostmi, ki se osredotočajo na promet, spremenil način potovanja ljudi v NCR in postavil novo merilo za podobne projekte v prihodnosti."

Naročilo zajema 30 kompletov s šestimi avtomobili za regionalne prevoze na daljše razdalje na poti iz Delhija in 10 kompletov za "mestni javni prevoz znotraj treh mest" za delovanje lokalnih podzemnih železnic skozi Meerut na 21-kilometrskem odseku 13-postaje med Meerut South. in Modipuram Depot.

EMU dimenzije 1 676 mm so zasnovani v Globalnem centru za inženiring in tehnologijo podjetja Bombardier Transportation v Hyderabadu, izdelovali pa jih bodo v tovarni Savli blizu Vadodare. Vzdrževanje se bo izvajalo na skladiščih v Duhaju in Modipuramu.

Klimatizirane EMU s 25 kV 50 Hz bodo nudile "dostopno in prijazno okolje", s samodejnimi vtičnimi vrati, CCTV, 2 + 2 prečnimi sedeži na "udobnih" igriščih in prostorom za stoječe potnike in prtljago.

Vlaki s šestimi vagoni za regionalne storitve bodo imeli nastanitev v poslovnem razredu in samo ženske, medtem ko bodo trikračne garniture za lokalne tranzitne storitve lahko približno 900 potnikov.

Modularna zasnova predvideva, da se EMU podaljša na devet avtomobilov.

Regionalni vlaki bodo vozili s hitrostjo do 160 km / h, čas potovanja med Meerutom in Delhijem pa bo krajši od 60 minut. Vožnja je ocenjena na 800 000 potnikov / dan.

Delhi - Meerut je prva faza projekta RRTS za razvoj 383-kilometrskega omrežja „polhitrostnih“ linij, ki vozijo visokofrekvenčne službene vožnje, ki povezujejo Delhi z mesti v sosednjih državah, da bi podprle bolj uravnotežen in trajnosten razvoj mest.