ŠPANIJA: Prva od devetih dvonadstropnih vlačilcev TGV Duplex, ki jih je španska podružnica Rielsfera SNCF spremenila za uporabo, je bila 6. junija poslana iz Technicentre Est-Européen v Pantinu v Franciji po namestitvi opreme za signalizacijo in zaščito vlakov, potrebne za delovanje v Španiji .
Ko je bil v okviru liberalizacijskega procesa dodeljen paket odprtih dostopnih poti v španskem omrežju za visoke hitrosti, pričakuje, da bo s spremembo časovnega razporeda 14. decembra Rielsfera začela svoje prve nizkocenovne domače storitve. Vlaki bodo obratovali pod znamko Falbala, ki temelji na konceptu Ouigo, ki se uvaja v Franciji.
Za progo, ki povezuje Madrid in Zaragozo, Barcelono in francosko mejo na severu, bo treba na začetku voznih parkov z devetimi vlaki voziti paket paket C za pet vlakov vsak dan na dan in štiri poti na progah do Albaceteja , Valencia in Alacant na vzhodu ter Toledo, Sevilla in Málaga na jugu.
Kot del naložbe, ocenjene na 700 milijonov EUR, skupina SNCF spreminja nekatere svoje naborke serije 800 TGV 2N2 Euroduplex 3UH, ki jih bo Rielsfera uporabljala. Ti so opremljeni s španskim sistemom avtomatske zaščite vlakov ASFA, pa tudi s sistemom ETCS in nemškim sistemom LZB, ki se še vedno uporablja na progi Sevilla, dokler ga ne bo nadomestil ETCS za izboljšanje interoperabilnosti. V Alstomovem obratu Belfort so odstranili nekaj opreme, ki je potrebna le za uporabo v Franciji, preden so vlaki vozili na Pantin.
Potem ko je bil februarja dostavljen Technicentre Est-Européen, je bil prvi spremenjeni komplet št. 807 odposlan v Perpignan 6. junija na poti do španske meje. Po preskusnih vožnjah v Španiji naj bi se vlaki pred začetkom decembra predvidoma prebarvali v ladijo Falbala.