3. junija 2020 sta lokomotivi 193 289 in 193 294 opravili odobritve, potrebne za izdajo dovoljenja za obratovanje na Madžarskem. Drugi od desetih Vectronov, ki jih ČD najame pri ELL, je to dokončal že pred najemom ČD konec leta 2017.
V bistvu so ČD Vectrons zaposleni s prevozom hitrih vlakov na progi Praha do Berlina in Hamburga. Cilj, da se vseh deset Vectronov očisti za obratovanje na Madžarskem, je uresničen v zvezi z namenom neposredne vleke vlakov ES 172/173 „Hungaria“ Budimpešta - Praha - Hamburg s temi lokomotivami od decembra 2020, ko se spremenijo vozni redi. Vendar še ni gotovo, ali bo neposredna storitev Budimpešta - Hamburg ohranjena. Zaradi nadgradnje infrastrukture na različnih progah češkega glavnega koridorja se bodo časi vožnje nekoliko podaljšali, kar bi lahko povzročilo potrebo po razdelitvi poti tega vlaka v Prahi.
Vektroni bi se morali v vsakem primeru na voznem redu leta 2021 pojaviti na čelu vlakov ES med Češko in Budimpešto. ÖBB namerava prevoziti storitve EC 104/105 brez menjave lokomotive na progi Graz - Bohumín z uporabo svojih Vectronov razreda 1293, kar bo povzročilo, da bodo slednji poleg Bohumína in Budimpešte prepeljali tudi storitve EC 130/131, da bi dosegli optimalno uporaba lokomotiv.
Poleg tega ZSSK namerava svoje starejše lokomotive razreda 350 nadomestiti z Vectroni razreda 383.1 (ki jih ZSSK najame iz S Rail Lease), ki bodo vlekli vlake Praha - Budimpešta ES, in to bi lahko postalo resničnost že med letom.