NIZOZEMSKA: Nacionalni potniški prevoznik NS naj bi do konca letošnjega leta testiral samodejno obratovanje na 50 km proge Hanze med Lelystadom in Zwolleom.
Teste naj bi NS izvedla v sodelovanju z upravljavcem infrastrukture ProRail in Ministrstvom za infrastrukturo in vodno gospodarstvo v okviru širšega programa za oceno možnega vpliva avtomatiziranega obratovanja vlakov na zmogljivost omrežja, trajnost in varnost.
Električno več enoto CAF Sprinter nove generacije je treba preskusiti z udeležbo ATO v okviru stopnje avtomatizacije 2. Vgrajeni računalnik bo nadziral premike s pomočjo podatkov iz vlaka in infrastrukture. Potnikov ne bodo prevažali, voznik pa bo ostal v kabini, da nadzira delovanje in po potrebi posreduje.
NS in ProRail predvidevata, da bi avtomatizirano obratovanje lahko zmanjšalo smer vožnje, kar bi povečalo zmogljivost proge za podporo načrtovane 45-odstotne rasti železniške vožnje do leta 2030. Vožnja z vlakom bi lahko bila bolj dosledna, ob usklajenem nadzoru pospeševanja, hitrosti in zaviranje vsakega vlaka na progi lahko zmanjša porabo energije.
ProRail je sodeloval z Arrivo in Stadlerjem, da bi testiral delovanje GoA2 dizelskega motorja GTW na liniji Groningen - Zuidhorn v začetku leta, nadaljnji testi pa so bili napovedani septembra. Decembra lani so ProRail, Rotterdam Rail Feedding in Alstom preizkusili lokomotivo na poti Betuwe kot del programa za razvoj avtomatiziranega prometa tovornih vlakov.