MEDNARODNO: Redni nočni vlaki se bodo na spremembo voznega reda decembra 2020 vrnili na Nizozemsko z uvedbo vsakodnevnih prevozov med Amsterdamom, Münchenom in Wienom, je 10. oktobra napovedal državni sekretar za infrastrukturo in vodno gospodarstvo Stientje Van Veldhoven.
Nizozemska vlada je glede na povečano povpraševanje po mednarodnih nočnih vlakih potnikov, nenazadnje zaradi protiletalskega gibanja flygskam, namenila 6–7 milijonov EUR za podporo nadaljevanju nočnih vlakov med letoma 2021 in 2024. Zadnja čez noč vlak v Amsterdam je bil umaknjen decembra 2016, ko je DB opustil svojo mrežo CityNightLine.
V skladu s sporazumom o sodelovanju med NS in ÖBB se bo trenutna storitev Nightjet iz Dunaja v Düsseldorf razširila na Amsterdam prek Arnhema. Čas zaključnega jutra naj bi bil okoli 14 ure. Van Veldhoven je dejal, da so drugi prevozniki izrazili zanimanje za raziskovanje potenciala mednarodnih nočnih vlakov na Nizozemsko in z nje, vendar noben ne bi mogel ponuditi primerljive storitve pred letom 2023. Zato vlada privoli v subvencioniranje storitve Nightjet do 2024.
Opozorila, da je NS letos poleti opazila 13-odstotno povečanje mednarodnega jahanja v primerjavi z lanskim letom, je dejala, da želi vlada privabiti približno dva milijona več potnikov za železniška potovanja do 6 ur znotraj Evrope; to bi vključevalo trikrat dnevno storitve Eurostar v London in iz njega.
Medtem je izvršni direktor ÖBB Andreas Matthä potrdil, da si operater prizadeva za preizkus razširitve mreže Nightjet v Bruselj od januarja 2020. To bi oblikovalo tudi razširitev storitve Wien / Innsbruck - Düsseldorf in bi sprva deloval dva dni na z namenom, da se od konca prihodnjega leta v sodelovanju z amsterdamskim vlakom začne izvajati vsakodnevna storitev.