ŠPANIJA: Upravljavec infrastrukture ADIF je podpisal pogodbo za konzorcij Stadler in Erion za dobavo 22 dizelskih in električnih lokomotiv Eurolight za uporabo pri vzdrževanju, reševanju, inšpekcijskih pregledih in odstranjevanju snega na hitrih mrežah hitrosti 1 435 mm, je sporočilo švicarsko podjetje 18. oktobra.
Konzorcij je bil 31. julija imenovan za prednostnega ponudnika. Pogodba je vredna 115 milijonov EUR, vključno z osmimi leti vzdrževanja, ki naj bi ju zagotovila skupna družba Erion večinskega delničarja Stadler in španski nacionalni operater RENFE.
Po besedah Stadlerja bodo lahke štiriosne lokomotive z motorjem 2,8 MW, menjalnikom AC in "inovativnim" sistemom za nadzor oprijema največjo hitrost vsaj 160 km / h in lahko vlači vlake do 600 ton.
TSI, ki ustrezajo TSI, bodo opremljeni z GSM-R in ETCS ter nacionalnimi signalizacijskimi sistemi ASFA, zasnovani pa so za delovanje pri temperaturah med -25 ° C in + 45 ° C.