Odbor je v Parizu 24. oktobra potrdil oddajo odločilnega naročila za 28 vlakov po ocenjenih stroških 700 milijonov EUR, skupaj z možnostmi do 75 dodatnih. Nakup mora financirati država kot organ organizacije za preostale storitve medkrajevnih prevozov Intercité prek Agencije za financiranje infrastrukture za promet.
Pričakovano, da bo začel uporabljati leta 2023, bi prvotna tranša nadomestila starajoče se vlakovne vlake Corail na trasah TET, ki povezujejo Pariz z Clermont-Ferrandom, Limogesom in Toulouseom. Na osi Bordeaux - Marseille je predvidena možnost 15 kompletov.
Zgibni 10-avtomobilski EMU bodo opremljeni za delovanje do 200 km / h na 25 kV 50 Hz in 1 · 5 kV DC progah. Z karoserijami, sestavljenimi iz aluminijastih profilov, bo vsaka 188 m dolga vlakovna garnitura zagotovila sedeže za 103 prve potnike in 317 potnikov drugega razreda. Na voljo bo 11 stranišč, vključno z eno dostopno za potnike z omejeno mobilnostjo.
S predlogom, da „zasnova teh medmestnih vlakov nove generacije pomeni spremembo dobe“, je SNCF dejal, da bodo „spremenili potniško izkušnjo na srednje in dolge proge“. Posebej oblikovani sedeži bi bili bolj udobni in bolj ergonomični, z integrirano ledveno podporo. Na voljo bi bile LED-lučke za branje, napajalne vtičnice in vrata USB, skupaj z zaslonom na krovu wi-fi in TFT zasloni za informacije o potnikih. Široki prehodi bi zagotovili popolno dostopnost in enostavno gibanje okoli vlaka, hkrati pa bi bilo dovolj prostora za kolesa.
Predsednik in predsednik uprave SNCF Mobilités Guillaume Pepy je dejal, da so kupci, ki uporabljajo storitve Pariz - Clermont-Ferrand in Pariz –Limoges - Toulouse, nestrpno čakali na te vlake. To bo pomemben preskok v kakovosti storitev na teh vitalnih poteh “.
Kot odgovor na napoved, je CAF dejal, da je to "odlična novica" za nekdanjo tovarno Soulé v mestu Bagnères-de-Bigorre v Hautes-Pyrénées, ki jo je pridobila pred 11 leti. To bi zdaj "doživelo pravi preporod po nekaj težkih letih". CAF uporablja svojo francosko bazo za sestavljanje tramvajev za Nantes, Besançon in Saint-Etienne ter za prenovo vlakov za Pariz RER A.
Podjetje pričakuje, da bo zgradilo dodatne prostore za delavnice in posodobilo obstoječe prostore ter tako povečalo svojo lokalno delovno silo s 100 na več kot 350 neposrednih delovnih mest. V Parizu bo ustanovila tudi oblikovalsko pisarno z nadaljnjimi 40 zaposlenimi. Ker je pojasnil, da je "zavezan francoski proizvodnji", je CAF dejal, da bo "pozval k priznanim francoskim dobaviteljem", kar bi ustvarilo "na stotine posrednih delovnih mest".