četrtek, 25. april 2019

[ UK - Virgin] Virgin Trains predlaga model letalskega prevoznika za potovanje z železnico

Združeno kraljestvo: popoln ponoven razmislek o tem, kako se uporabljajo železniške storitve na dolge razdalje v Veliki Britaniji, je ključni del vloge Virgin Trains pri vladnem pregledu železniške industrije Williams Rail.
Kljub možnosti, da bo Virgin Trains v naslednjem letu prenehala z opravljanjem železniških storitev v Združenem kraljestvu, saj je bila njegova skupna ponudba izključena iz konkurence West Coast Partnership, se je odločila objaviti svoje predloge, da bi širše občinstvo razumelo svoje razmišljanje.

Model letalskega prevoznika

Virgin Trains predlaga koreninsko in panožno reformo, ki bi omogočala, da bi storitve železniškega prometa na dolge razdalje delovale po podobnih načelih kot zračne poti. To bi vključevalo prodajo „slotov“ na omrežju, „pozitivnejše razvojno okolje“ za postaje in oblikovanje enotnega neodvisnega in strateškega regulatorja.
Franšizing bi bil nadomeščen z modelom, po katerem bi operaterji na dolge razdalje dali na dražbo za svežnje vlakovnih poti, ki bi jih imeli v nedogled. To bi omogočilo več operaterjem, da bi služili trgom na dolge razdalje in omogočili tržnim silam, da „zvišajo kakovost storitev za stranke in znižajo cene“.
Poleg enkratnega plačila bi se operaterji zavezali, da bodo vladi plačali odstotek svojih dobičkov iz te storitve. Virgin Trainins predlaga, da bi moral regulator, ki je prodal dražbo slotov, določiti ceno svežnja slotov ali odstotek dobička, tako da se tržne sile odločijo o ravni druge spremenljivke. Operaterji bi se lahko odrekli ali prodali režo, pri čemer bi regulator lahko odobril ali zavrnil vsako zahtevo za dodajanje ali odstranjevanje postankov znotraj določene vlakovne poti.
Sloti za rahlo uporabljene vlake bi se lahko združili z vrhunskimi storitvami, da bi omogočili navzkrižno financiranje, kar bi zmanjšalo zneske, plačane v zakladnico, vendar bi učinkovito zagotovilo subvencijo za to storitev. Virgin Trainins predlaga alternativo, da bi lahko rahlo rabljeni vlaki zagotovili državni in subvencionirani operaterji.
Virgin Trains predlaga, da bi njen model rešil problem neplačil franšizne pravice zaradi nezmožnosti plačila strogo dogovorjenih premij, brez plačila, če podjetje izgubi.

Obvezni pridržki

Virgin Trainins predlaga „drugi, bistveni korak“ za uvoz modela letalskega prevoznika s prehodom na vlake samo za rezervacije. Cena vozovnice bi temeljila na povpraševanju, tako da bi se, ko se je vlak napolnil, cena dvignila. Vendar pa bi za vsak vlak v določenem trenutku obstajala samo ena cena, brez razlikovanja med vrhom ali vrhom.
Vzdrževanje vlakov bi bilo „skoraj izključeno s sistemom, rezerviranim samo za rezervacije“. Še vedno bi bile na voljo prilagodljive ali sezonske vozovnice, vendar bi morali uporabniki rezervirati sedež namesto, da se preprosto obrnejo na vlak. Rezervacije bi se lahko spremenile za drug vlak, če bi bili na voljo sedeži, vendar bi lahko potniki zadržali le en rezerviran čas.

Dnevne in lokalne poti

Medtem ko Virgin Trains verjame, da je mogoče model letalskega prevoznika prenesti na železniški sektor na dolge razdalje, pravi, da bi bil potreben drugačen pristop za poti na krajših razdaljah, kjer je „brezhibna funkcionalnost pomembnejša od vrhunskih inovacij in izkušenj višjih odjemalcev“. in vozači vrednotijo ​​možnost, da vzamejo naslednji vlak, ko končajo delo.
Predlaga dve možnosti za operaterje dnevnih migracij, bodisi pogodbo o upravljanju, kjer tveganje prihodkov nosi vlada ali javno-zasebno partnerstvo. Izraža zaskrbljenost, da bi to pomenilo izziv postavljanja spodbud, in predlaga dolgoročni model koncesije, skupaj z večjo regionalno prerazporeditvijo porabe in nadzora.

Odgovori

„Ali potniki resnično želijo obvezne rezervacije?“, Je v odgovor na predloge vprašal Anthony Smith, izvršni direktor nadzornega organa Transport Focus. „Nekateri ljudje bodo vedno morali samo priti in ujeti naslednjo službo. Drugi se zanašajo na vlake na dolge razdalje, da se vozijo na delo po delih poti. Vprašanje o tem, kaj lahko predlaga Virgin, je to, kar mora pregledati železniški pregled.
Mick Cash, generalni sekretar sindikata RMT, ki podpira nacionalizacijo, je predloge opisal kot "deregulirano prosto za vse, kjer ga zasebni železniški operaterji uničijo na najbolj donosnih poteh na osnovi slotov po slotih". Trdil je, da bi to "vodilo do popolnega kaosa pri potnikih, ujetih v nočni mori prevozov, kjer se cene dvigujejo po minutah glede na razpoložljivost."