FINSKA: Skupina VR je uradno podpisala pogodbo za prednostnega ponudnika Stadler za dobavo 60 dizelskih električnih lokomotiv, je napovedal proizvajalec 18. aprila.
Pogodba je vredna približno 220 milijonov EUR. Obstajajo možnosti za do 100 dodatnih lokomotiv, pa tudi za vzdrževanje Stadlerja. Pričakuje se, da bo prvih pet lokomotiv začelo obratovati leta 2022, ostalo pa naj bi bilo do konca leta 2025.
Stadler je povedal, da bi lokomotive s "vrsto linij" očitno presegle obstoječe lokomotive VR, z nižjimi emisijami, boljšo energetsko učinkovitostjo in izboljšano varnostjo in zanesljivostjo.
Lokomotive s centralno kabino, dolge 18 m in 88 ton, z največjo hitrostjo 120 km / h so namenjene ranžiranju in vleki tovornih in potniških vlakov posamezno ali z več kot tremi lokomotivi.
Imeti morata dva motorja 0,95 MW, ki sta skladna s predpisi EU o emisijah v fazi V. Vlečni sistem izmeničnega toka ima en inverter na os, z največjim začetnim vlečnim naporom 346 kN, da se omogoči vleko vlaka 2 000 ton.
Opremljeni bodo z radijskim upravljalnikom, najnovejšo generacijo sistema za nadzor vozil, vključno z diagnostiko na daljavo, ETCS Baseline 3 in lokalnim varnostnim sistemom ATM STP.
Stadler je dejal, da se bo oprl na svoje dokazane izkušnje pri dobavi vozil, ki lahko delujejo pri temperaturah do -40 ° C v zahtevni klimi na Finskem.
Uradna dodelitev pogodbe je bila „pomemben mejnik za podjetje Stadler“, je povedal Iñigo Parra, izvršni direktor podjetja Stadler Valencia, ki je podpisal pogodbo s predsednikom skupine VR Rolfom Janssonom. »Krepi naš položaj v ranžirnem segmentu, tržni niši, ki naj bi se v Evropi v prihodnjih letih znatno povečala. To vsestransko vozilo bo zasnovano predvsem za operacije na ladjedelnici, kot tudi za vleko tovornih vlakov na glavnih progah, učinkovito in zanesljivo pod ekstremnimi temperaturami in vremenskimi pogoji.