UKRAJINA: GE Transportation je razvil prvo od 30 TE33A Evolution Series lokomotiv, ki jih gradi za Ukrajinske železnice v svoji tovarni v Erieju v ZDA. Končni 10% montažnih del in slikanje lokomotiv je treba opraviti v Ukrajini v skladu s sporazumom o lokalizaciji.
UZ je 23. februarja naročil lokomotivam, da izpolnijo zahtevo po dodatnem lokosu, da bi izkrcali težke kolicine kmetijskih proizvodov in kovinskih vlakov. Naročilo financira Ukreximbank. Sodobne lokomotive naj bi ponujale izboljšano zanesljivost, manjše emisije, daljše načrtovane intervale vzdrževanja in nižje stroške življenjskega cikla od starega dizelskega voznega parka UZ, od katerih je po ocenah presegla načrtovano življenjsko dobo 90%.
"Ta lokomotiva je idealna rešitev za ukrajinske železnice, da dosežejo te cilje na konkurenčnem trgu", je na uradnem premiku prvega od lokomij 10. julija povedal Yuvbir Singh, podpredsednik opreme za GE transport.
Naročilo je bilo vključeno v okvirni sporazum, ki vključuje zagotavljanje, da GE predloži sklopov za sestavljanje do 195 dodatnih lokomotiv v obdobju 10 let, da zagotovi dolgoročne storitve vzdrževanja in izvede program posodobitve obstoječe flote UZ-a, ki bi lahko skupno vrednost znašala 1 mrd USD. Redno vzdrževanje se izvaja v regionalnih skladiščih UZ, pri čemer GE zagotavlja podporo za obsežnejše redne preglede.
Tudi kitajski in evropski proizvajalci lokomotiv so izrazili zanimanje za pogodbo.
Dogovor "predstavlja naslednji korak v dolgoletnem delovnem razmerju Ukrajine z GE", je dejal Yevgen Kravtsov, vd predsednika uprave ukrajinskih železnic, ko je obiskal Erie, da vidi lokomotive v gradnji. "Naše partnerstvo ne bo samo nadgradilo našega ladjevja, temveč posodablja prometno infrastrukturo Ukrajine in še dodatno utrdilo položaj naše države kot ključnega tranzitnega središča med Evropo in Azijo ter zagotovilo izvozni potencial Ukrajine. Prav tako bo spodbudila lokalni gospodarski razvoj in rast delovnih mest. "
GE Transportation je prvotno razvil TE33A za Kazahstan, kjer se zdaj proizvaja večina lokomotiv tega tipa. Izhajal je iz geotehničnega modela ES44AC, ki je prilagojen za tirno širino 1 520 mm in je v skladu s tehničnimi standardi GOST. Uporablja se s 12-valjnim motorjem Evolution Series 4 500 KM, ki ustreza emisijskim standardom UIC Stage IIIa, ki je zasnovan za delovanje pri temperaturi med -60 ° C in + 45 ° C.