BOSNA: Železnice Federacije Bosne in Hercegovine so 3. julija po uvedbi vlaka prejšnjega dne ponovno vzpostavile potniški promet na 47 km Blatni - Bihać.
foto; Toma Bačič
Ponovno je bila obnovljena oprema za elektrifikacijo, ki je bila med vojno v letih 1992-1995 poškodovana ali uničena, pri čemer je bila med federalno vlado (82%) in operatorjem (18%) strošek razdelitve 1 milijon EUR. Glavni izvajalec je bil Step dd Sarajevo. Posodobljeni so bili tudi potniški objekti v Bihaću, Cazinu Srbljani, Bosanski Krupi in Bosanski otoki.
ŽFBH dnevno obratuje iz Sarajeva do Bihaća z enim od njegovih vlakovnih prog Talgo, ki odhaja od glavnega mesta ob 16.00 in prispeva v Bihać ob 00.28. Povratna storitev dopolni ob 01.57 in prispeva v Sarajevu ob 10.28. Prejšnja dizelska storitev med Bihacom in Novim Gradom (Bosanski Novi) je prenehala v letu 2014.
Enosmerna pot je del 178 km Una linije skozi Bosno, ki je zagotovila najkrajšo pot med hrvaškimi mesti Zagreb in Split do razpada Jugoslavije. Severni odsek od Novega Grada do Blatne je v lasti in upravljanju železniške družbe ŽRS iz Republike Srpske, južnega dela od Blatne do Bihaća od ŽFBH. Od Bihaća do Knina na Hrvaškem se ne uporablja.