FRANCIJA: SNCF Mobilités je potrdil, da je Alstom na seji upravnega odbora 26. julija predložil 100 vlakov za visoke hitrosti v okviru programa TGV prihodnosti.
Avstrijsko podjetje Avelia Horizon, ki ga je izdelal Alstom, bodo dvokolesni vlaki pridobili po ceni 25 milijonov evrov za vlakovno kompozicijo, kar je po mnenju SNCF-a 5 milijonov evrov cenejše od seznama za trenutno obliko TGV Duplex. Skupna vrednost naročila znaša 2,7 milijarde EUR, kar vključuje dodelitev 170 milijonov EUR za vzdrževanje in pogodbene možnosti. Novice o načrtovanem naročilu so se zgodile marca, ko je finančni minister Bruno Le Maire predlagal, da se formalno oblikuje "do konca junija".
Vlaki so predvideni kot prva gradnja nove generacije visokohitrostnega vlaka, ki se razvija v okviru programa TGV za prihodnost, ki sta ga septembra 2007 začeli Alstom in SNCF. Predvideno je, da se bodo vlaki začeli leta 2023 in zaključiti 10 let pozneje.
Vlaki bodo imeli bolj modularno notranjost in pričakuje se, da bodo ponudili 20-odstotno povečanje zmogljivosti, ki bodo nosili največ 740 potnikov v najrazličnejši obliki, ki jo predvideva SNCF. To se primerja s približno 500 v obstoječih TGV. Potnikom bi lahko ponudili tudi izboljšane storitve na vozilu in povezljivost.
SNCF pravi, da bodo vlaki "najbolj okolju prijazna zasnova TGV v zgodovini", ki ponujajo 20-odstotno zmanjšanje porabe energije. To bo doseženo delno s sprejetjem regenerativnega zaviranja. SNCF pravi, da bodo vozila "97% reciklirna".
Dostopnost za potnike z omejeno mobilnostjo "presegla standarde, ki bi bili zakonsko potrebni", pravi SNCF. Dostop do "celostnega" vlaka "neodvisni" bo mogoč zaradi uporabe vrtljivih dvigal, medtem ko je zasnovo stranišča "popolnoma prenovljen".
Vlaki bodo opremljeni z orodji za spremljanje stanja v realnem času iz novega, da bi olajšali napovedne tehnike vzdrževanja, da bi zmanjšali stroške vzdrževanja za več kot 30%.
Vlaki bodo delili zasnovo motornih vozil kratkega medosovnega vozila, ki je že bil razvit za vlake Avelia Liberty, ki jih Alstom dobavlja Amtraku in ki jih je podjetje predlagalo za progo High Speed 2 v Združenem kraljestvu.
"Ta zgodovinski red, ki ga je omogočil francoski program reforme železnic, je pomemben mejnik pri razvoju naše visoke hitrosti", je dejal predsednik SNCF Guillaume Pepy. "TGV prihodnosti je instrument osvajanja na evropskem trgu, ki se odpira konkurenci. Naša tehnološka odličnost in inovativnost sta na voljo več kot 100 milijonom potnikov na leto. "