Predor Pekel bo del nove železniške povezave Maribor – Šentilj in bo zgrajen severno od Maribora. Predorski sistem obsega dvotirno predorsko cev, pogonsko centralo in reševalni rov, ki bo približno na sredini povezoval predor s površino ter vodohran za napajanje s protipožarno vodo. Dolžina predora znaša 1522,73 m.
Južni portal predora je umeščen desno, tik ob portal obstoječega predora Počehova. Predor se proti severu oddaljuje od obstoječega predora in z leve približuje hitri cesti H2 ter jo pod nizkim nadkritjem in ostrim kotom tudi prečka.
Geološka sestava hriba Pekel sestoji na površju iz plasti meljne do plastične gline, ki nato preide v plast močno preperelega laporovca. Pod slednjim leži manj preperela kamnina, ki postopoma prehaja v svež, nepreperel laporovec.
Za naročnika smo pripravili PGD in PZI projektno ter razpisno dokumentacijo za podzemni izkop predora in rova ter pokrite vkope na portalih s pogonsko centralo. Izvedena je bila tudi analiza vpliva na obstoječi predor Počehova in hitro cesto H2.
Tip projektaNovogradnja, dvotirni enocevni železniški predorLokacijaMaribor, SlovenijaDolžina odseka1.800 mKvadratura130 m² (kvadratura izkopa)Inv. vrednost50.000.000,00 €Čas izvedbe2017–2018 projekt, 2020–2022 izvedbaStoritveNačrt arhitekture in načrt gradbenih konstrukcij: PGD, PZIInvestitorMinistrstvo za infrastrukturo Republike Slovenije