UK: Londonski potniški operater c2c sodeluje z IBM-ovim razvijalcem, da bi letos na trgu Združenega kraljestva omogočil večkanalno in srednje-neodvisno prodajo PICO italijanske železniške skupine na trgu Združenega kraljestva, je direktor podjetja Trenitalia UK Ernesto Sicilia povedal Transport Ticketing Global 2018 konferenca.
PICO potnikom omogoča, da kupujejo potovanje z uporabo maloprodajne platforme, pri čemer je rezervacija potekala kot rezervacijska koda v osrednji podatkovni zbirki. Ta koda se nato lahko uporabi za izpolnitev vozovnice v različnih oblikah. Izvedba c2c PICO4UK bo skladna s standardi vozovnic skupine za dostavo železnic, z izpolnitvijo pametnih kartic, ki so v skladu s specifikacijami ITSO, pa tudi z običajnimi papirnatimi vozovnicami, zbranimi v prodajnih avtomatih. Sistem PICO ponuja prožnost za enostavno dodajanje novih poslovnih pravil in oblik izpolnitve v prihodnosti.
Na italijanskem domačem trgu je Trenitalia od leta 2008 izdala vse vozovnice za dolge razdalje kot e-vozovnice, je dejala Sicilia. Prodajna platforma PICO, ki je bila razvita pri IBM-u, je bila uvedena leta 2012, kar omogoča, da so vse vozovnice izdane kot e-vozovnice, ne glede na to, ali so na koncu izpolnjene kot papirnate vstopnice, tiskanje doma, pametne kartice ali kot e-poštna sporočila ali sporočila.
Varnost je v sistemu in ne medij za vozovnice, osebje, ki uporablja aplikacijo, v realnem času potrdi kodo rezervacije proti bazi podatkov.
Sicilia je dejal, da je digitalna prodaja Trenitalia narasla s 30% v letu 2009 na 60% leta 2015, prihranila pa je 150 ton papirja in približno 500 000 EUR vsako leto. Leta 2015 je bil sistem razširjen na čezmejne poti, ki jih upravlja Švicarska zvezna železnica.
c2c je leta 2014 uvedel svojo pametno kartico, leta 2014 pa so se dodali tudi samodejna odložila za zamude za več kot 2 min. Sicilia je dejal, da je zdaj 18 400 aktivnih uporabnikov pametnih kartic na c2c, pri čemer je 52% potovanj izpolnila pametne kartice. Na pametnih karticah je izdanih okrog 60% sezonskih vozovnic, prodaja na spletu pa je leta 2017 znašala 16,4 milijona funtov.