Da bi poudarili napredek dela železnice v Palermu, italijanska železniška izpolnjeni medije, ki jih organizira raziskavo, ki so se udeležili odposlanci večjih televizijskih postajah in časopisih.
Na poti iz Palermo Notarbartola v Cardillo na krovu gradbišča, Eng. Roberto Pagone, vodja investicijskih programov južnega direktorja, in Eng. Filippo Palazzo, vodja Palermskega projekta, je izdal številne izjave, katerih bistvene točke je mogoče povzeti, kot sledi:
Tehničnih težav ali dodatnih gospodarskih zahtev za ponovno vzpostavitev proge do letališča ni.
Ker je bila gradnja objektov in skladbe končano, tehnološka oprema dvojnega tira od San Lorenzo do letališča in enotirne od Notarbartolo v San Lorenzo, more biti končan v približno 8 tednov, da dodate dve mesecev za varnostne preskuse.
V bistvu je povezava od Palermo Central do Punta Raisi obnovljena pred poletjem.
Delo izkopa z mehanskim mol dvojnega predora tira med Notarbartolo in preko Belgije, del poti B, čigar dela so začeli z dveh letih zamude zaradi variante, ki jih občine Palermo zahteva redno nadaljuje.
Dvojni odsek odseka A je dopolnjen z izjemo 58 m na uličici Bernave.
Celotno delo je bilo opravljeno na 85%.
Celotno delo je bilo opravljeno na 85%.
V naslednjih dneh bomo spremljali podrobno fotografsko poročilo z ustreznimi pojasnili, medtem ko vas bomo pustili do tega videoposnetka, ki smo ga naredili: