FRANCIJA: Finančni minister Bruno Le Maire je dejal, da bo vlada z Alstom "do konca junija" naredila trdno naročilo za 100 vlakov TGV. Na novinarski konferenci se je 22. marca udeležil posodobitve napredka pri združitvi Siemens Mobility in Alstom.
To bi bila prva gradnja naslednje generacije visokohitrostnega vlaka, ki se bo razvila v okviru programa "TGV prihodnosti", ki sta ga septembra 2007 začela Alstom in SNCF. Zaradi zasnove storitve v letih 2022-23 je namen načrta zmanjšati pridobitev in obratovalne stroške za najmanj 20%, pri čemer je "stopnja recikliranja materiala" narasla na več kot 90%, poraba energije pa se je zmanjšala za najmanj 25%.
Naslednja generacija TGV bi imela bolj modularno notranjost in pričakuje, da bo ponudila 20% povečanje zmogljivosti, ki bo prevažalo približno 700 potnikov v primerjavi s približno 500 v obstoječih TGV. Potnikom bi lahko ponudili tudi izboljšane storitve na vozilu in povezljivost. Vrednost naročila je ocenjena na 2,5 milijarde EUR.
Pričakuje se, da bodo vlakovne poti delili električni avtomobil s kratko medosno razdaljo, ki je že bil razvit za vlake Avelia Liberty, ki jih Alstom dobavlja Amtraku za uporabo na severovzhodnem koridorju Boston - New York - Washington DC in ki ga je družba predlagala za visoko hitrost 2 pot v Združenem kraljestvu.
Po mnenju Le Maire bo upravni odbor družbe SNCF Mobilités pričakovati, da bo pogodbo podpisal "konec aprila ali konec junija" in uporabil floto, da bi nadomestila svoje starejše vlake TGV PSE in Atlantique, ki so od leta 1980 dalje. Le Maire je dejal, da bi bil vladni red "dobra novica" za osebje v tovarnah Alstom v La Rochelle in Belfortu.